Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@08:24:23 GMT

انصارالله یمن: ما خواهان جنگ نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۶۷۰

رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده دولت صنعا با توصیه به رژیم سعودی برای دل نبستن به حمایت‌های آمریکا تأکید کرد که صلح در منطقه تنها با گفت‌وگو و تفاهم میسر است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده دولت صنعا امروز سه‌شنبه گفـت: صلح در منطقه از طریق گفت‌وگو و تفاهم و به دور از غرش سلاح امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: ملت یمن دوستدار امنیت و صلح در سراسر شبه‌جزیره عربی است، اما به ظلم و سلطه‌گری یک طرف بر دیگری تن نخواهد داد.

رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده دولت صنعا گفت: زمان آن برای عربستان فرارسیده است که درک کند که دل بستن به حمایت آمریکا به جایی نمی‌رسد.

وی تأکید کرد: ائتلاف متجاوز و خصوصاً عربستان باید به‌خوبی درک کند که تکبر و غرور آن را به اینجا رسانده است.

رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده دولت صنعا گفت: پیام ما به عموم اعراب و مسلمانان این است که ما خواهان جنگ نیستیم، اما در موضع دفاع از خود و ملت خویش ساکت نخواهیم نشست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید یمن انصارالله عربستان مذاکره صلح آمریکا آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد