Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه  پنج هزار و ۶۷۶ دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از امکانات آموزشی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: کمیته امداد نقش مهمی در توانمند سازی دانجویان و دانش آموزان در مسیر آموزشی دارد.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تفاهم نامه های لازم برای تحصیل دانش اموزان ودانش اموزان و بهره گیری آنها از خدمات آموزشی مطلوب با مراکز آموزشی معقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ایجاد زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان دارای شرایط در راستای کاهش محرومیت‌های اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای بکارگیری ظرفیت مدارس، آموزشکده‌ها و سایر امکانات مهارتی سازمان از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دانش اموزان بسیاری د ر سطح استان با کمک های کمیته امداد به افتخارات بالای تحصیلی دست یافته اند.

کد خبر 4721340

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است