Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست هم‌اندیشی ارتقای تسهیلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به زائران اربعین حسینی، تأمین امکانات و تجهیزات موردنیاز در مرز‌های چهارگانه مسیر تردد زائران اربعین حسینی در دستور کار حوزه‌های مرتبط سازمان قرار گرفت.

 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در دومین نشست هم‌اندیشی راه‌کار‌های ارتقای تسهیلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به زائران اربعین حسینی بر پیگیری تأمین هرچه سریع‌تر امکانات و تجهیزات مورد نیاز در استان‌های مرزی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به منظور مدیریت هرگونه عملیات راهداری در محور‌های استان‌های مرزی به ویژه در زمان‌های اضطراری، گشت‌های راهداری در محور‌ها حضور پیدا می‌کنند و مکان‌هایی جهت استقرار ماشین‌آلات راهداری و گشت‌های راهداری در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: تمهیدات لازم برای تامین امکانات در مرز‌های چهارگانه تردد زائران اربعین 

وی همچنین به استقرار سایر تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد و افزود: تأمین آب سرویس‌های بهداشتی، استقرار کانکس با امکانات، جرثقیل، تأمین ارتباط پایدار مخابراتی از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان‌های مرزی، نصب دوربین پلاک خوان وسایل نقلیه در پایانه برکت، استقرار مرکز مانیتورینگ در پایانه مرزی مهران از جمله سایر تجهیزات مورد نیاز است که در این نشست هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و عملیاتی می‌شود.

در این نشست داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری به عنوان مسئول حوزه حمل و نقل و محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات به عنوان مسئول حوزه راهداری جهت پیگیری امور و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تعیین شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بهره‌مندی ۸۷ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان پیرانشهر با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه سیزدهم را در بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته دارد، اظهار کرد: میزان برخورداری شهرستان پیرانشهر از راه روستایی آسفالته از نظر تعداد روستا نیز ۶۴ درصد است.

وی افزود: قرارداد آسفالت محورهای مواصلاتی ۹ روستای شهرستان پیرانشهر منعقد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز عملیات در سریع‌ترین زمان شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نقطه حادثه‌خیز کولیج در پیرانشهر به‌طور کامل رفع شده و عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه‌خیز ۳ محور دیگر نیز در حال انجام بوده و همچنین در این نقاط چراغ‌های روشنایی محور نصب و انشعابات خریداری شده است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین سال‌جاری نیز پیش‌بینی شده عملیات آشکارسازی به طور کامل به اتمام برسد.

دست‌نشان تصریح کرد: فاز دوم عملیات نصب روشنایی محور منتهی به پایانه مرزی تمرچین نیز در حال انجام است و ترانس‌های مورد نیاز در زمان کوتاه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: قرار داد روکش محور پسوه _مهاباد جدیداً مبادله شده و در حال تأمین قیر مورد نیاز هستیم که بعد از تأمین قیر عملیات آسفالت شروع خواهد شد.

کد خبر 751202

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور