Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:10:25 GMT

سوء قصد به جان شهردار فسا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۰۶۰

سلیمان کرمی در گفت‌وگو با فارس در شیراز، با اشاره به حمله ‌ور شدن و ضرب و شتم حسن برات شهردار فسا در نیمه شب گذشته در مهمانسرا، اظهار داشت: در حال حاضر ضاربان فراری و تحت پیگرد قانونی هستند.

فرماندار ویژه فسا افزود: این ضاربان به نگهبانی حمله کرده و با بستن دست و پای وی به محل اقامت شهردار رفته و او را مورد ضرب و شتم قرار داده و فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با بیان این که هدف و انگیزه ضاربان از این اقدام مشخص نیست، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل شده و دستگیری ضاربان شهردار فسا از طریق دادستانی و نیروی انتظامی در دستور کار است.

فرماندار ویژه فسا تصریح کرد: پرونده این موضوع در اولویت است و با ضاربان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش فارس، حسن براتی در 14 شهریورماه سال 1396 از سوی شورای شهر شهرستان فسا با 4 رای موافق و 3 رای مخالف به عنوان شهردار فسا معرفی شد.

شهرستان فسا در فاصله 151 کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!