Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مقامات پالایشگاه‌های ژاپن، چهارمین واردکننده نفت خام، گفتند در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد عرضه نفت عربستان پس از حملات به تاسیسات نفتی این کشور هستند.

حملات به تاسیسات نفتی عربستان، تولید نفت این کشور را ۵.۷ میلیون بشکه در روز کاهش داده و توانایی این کشور برای ادامه صادرات نفت را در هاله‌ای از تردید قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان تاکنون جدول زمان‌بندی خاصی برای ازسرگیری کامل تولیدات خود اعلام نکرده است. عربستان بزرگ‌ترین صادرکننده نفت جهان است و چندین دهه گزینه آخر عرضه نفت در جهان بود.

مقامات هلدینگ JXTG ژاپن، شرکت ایدمیتسو کوسان و هلدینگ کوزمو انرژی اعلام کردند در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند، اما از اظهارنظر در مورد نفت عربستان یا گزینه‌های جایگزین خودداری کردند.

سخنگوی فوجی‌اویل با اشاره به توانایی این شرکت در دریافت نفت از عرضه کنندگان جایگزین گفت: «ما انتظار نداریم که هیچ مشکل بزرگی برای تهیه نفت خام ما رخ دهد.»

وزیر اقتصاد و صنعت ژاپن امروز گفت ژاپن آزادسازی هماهنگ ذخایر نفتی و اقدامات دیگر را درصورتی‌که به دنبال حملات به تاسیسات نفتی عربستان، نیاز به تضمین عرضه کافی باشد، درنظر خواهد گرفت.

به گزارش فارس، بزرگترین پالایشگاه و تأسیسات فرآوری نفت جهان در مناطق «البقیق» و «الخریص» روز شنبه به وسیله ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی ارتش و گروه‌های مردمی یمن به آتش کشیده شد.

بلومبرگ در این رابطه نوشت این اتفاق بدترین شوک برای بازار‌های نفتی از زمان حمله صدام، دیکتاتور معدوم عراق، به کویت در سال ۱۹۹۰ است. این میزان نفت از دست رفته، حتی از کسری عرضه نفت ایران، ناشی از انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ نیز بیشتر است.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، عرضه نفت عربستان ، حملات به تاسیسات نفتی ، صادرات نفت ، حمله پهپادی ، عربستان ، پالایشگاه‌های ژاپن سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عرضه نفت عربستان حملات به تاسیسات نفتی صادرات نفت حمله پهپادی عربستان پالایشگاه های ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و ۴۰۰ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

۱۵۰ میلیون دلار اعتبار برای ساخت این پالایشگاه تخصیص یافته است.

این پالایشگاه برای ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می کند.

این خبر تکمیل می شود....

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آیا چین می‌تواند؟
  • (ویدئو) لحظه وقوع زلزله آخرالزمانی ژاپن
  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • ببینید | تصاویری آخرالزمانی از وقوع زلزله شدید در ژاپن