Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پیام نور همدان و رئیس دبیرخانه دانشگاههای پیام نور منطقه 4 کشور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اولین و تنها سامانه رسمی تعاملی سریع و راحت پیام نوری ها با یک دیگر ایجاد شد واین سامانه که درآن هم دانشجویان هم اساتید و هم کارمندان می توانند عضو شوند و این موضوع باعث می شود که راحت تر بتوانند با یک دیگر تعامل داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی افزود: ۱۲۰ عضو هیات علمی به صورت مربی و  استادیار در دانشگاه پیام نور استان همدان مشغول به تدریس و فعالیت پژوهشی هستند. 

وی افزود:  مبلغ هزار میلیاردتومان تسهیلات به دانشجویان پیام نور تعلق میگیرد کهحداکثر مبلغ تسهیلات در مقطع کارشناسی در هر نیم سال یک میلیون تومان و حداکثر مبلغ تسهیلات در مقطع ارشد در هر نیم سال 2میلیون و800هزار تومان و حداکثر مبلغ در مقطع دکتری در هر نیم سال 7میلیون و 500هزار تومان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور سطح فرهنگی وفعالیت های خوبی داشته به طوری که توانسته در میان جندین دانشگاه برتر دانشگاه کشور قراربگیرد و کانون هلال احمر دانشگاه توانست رتبه یک را بین 68 دانشگاه کشور در جشواره رویش به دست بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاه کیفی و محتوایی است به طوری که 30 درصد رتبه های بالای دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور هستند و آقای رسول زارعی از مرکز پیام نور همدان توانست در مقطع ارشد رتبه اول کنکور سراسری در رشته حسابداری را  به دست بیاورد.

صفایی تعداد انجمن های علمی دانشگاه های پیام نور استان را 34 انجمن اعلام کرد و افزود: 27 کانون و 11 نشریه دانشجویی در دانشگاههای استان فعال هستند.

 وی افزود: موسسات فراگیر در سطح شهر هیچ گونه مجوزی از دانشگاه نداشته وازمونهای فراگیر این دانشگاه از طریق سازمان سنجش انجام می گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: تعداد رشته محل کارشناسی این دانشگاه ۲۶۳ رشته و امسال نیز رشته فیزیک هسته ای در پیام نور همدان دایر شد. 

صفایی هزینه تحصیل در این دانشگاه را بسیار پایین عنوان کرد و گفت: شهریه ماهانه یک مهد کودک بین ۲ تا سه میلیون ریال است در حالیکه دانشگاه پیام‌نور برای هر ترم در مقطع کارشناسی حدود ۶ میلیون ریال دریافت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی هر ترم ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و کارشناسی ارشد ۲۲ میلیون ریال است با این وجود وام‌هایی برای دانشجویان پیش‌بینی شده است. 

صفایی به راه اندازی 2 مرکز رشد در مراکز تویسرکان و ملایر اشاره و اظهار کرد: مراکز نوآوری در دانشگاههای اسدآباد و نهاوند افتتاح شده و 12 شرکت فناور و 11 هسته فناور در دانشگاه پیام نور همدان مستقر شده اند که مبلغ 10 میلیارد و 765 میلیون ریال درآمد داشته اند.

  وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 4 ایده پارک در ملایر، نهاوند ، همدان و تویسرکان برگزار شده که مهمترین آنها ایده پارک برگزار شده توسط شرکت سحر بود که ایده پرداز برگزیده در این شرکت مشغول به کار شد.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: نامنویسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی در سایت سازمان سنجش تا ۲۸ شهریور امسال صورت می گیرد و متقاضیان می‌توانند نسبت به نامنویسی در این دانشگاه با مراجعه به سایت اقدام کنند. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور درآمد فیزیک مقطع کارشناسی ارشد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها تا روز پنجشنبه در کشور ادامه دارد و سامانه بارشی فعلی از بعداز ظهر پنجشنبه، ۶ اردیبهشت از کشور خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز، چهارشنبه، از سمت غرب با کاهش ابر روبه‌رو می‌شویم به همشهری آنلابن گفت: «در این روز شمال شرق، شرق، جنوب شرق و برخی نقاط جنوب و مرکز بارندگی دارند و همچنین سواحل خزر وخلیج فارس هم مواج است.» به گفته فریبا گودرزی، روز پنجشنبه بارش‌ها در نیمه جنوبی کرمان، شرق هرمزگان و یزد ادامه خواهد داشت و سامانه بارشی بعداز ظهر این روز از کشور خارج می‌شود.

او همچنین از بارش‌های پراکنده در روز شنبه بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس خبر داد و افزود: «تا روز جعه نیمه شرقی وزش باد را خواهد داشت که گاهی شدید می‌شود. از پنجشنبه تا اواسطه هفته آینده نیز روند تدریجی افزایش دما را خواهیم داشت.»

سازمان هواشناسی روزهای ابتدایی هفته یک هشدار نارنجی صادر کرد که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بود، اما هشدار جدیدی که روز گذشته صادر شد تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت اعتبار دارد امروز، چهارشنبه‌ گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس و فردا، پنج‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی تحت‌تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

نوع مخاطره در این هشدار رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک در نقاط مستعد بارش تگرگ ذکر شده است.

اثر مخاطره لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ ذکر شده است و توصیه هواشناسی، احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان