Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:09:11 GMT

والیبال ایران کار سختی برای عبور از دیوار چین نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۵۷۴۸

والیبال ایران کار سختی برای عبور از دیوار چین نداشت

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در نخستین بازی خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران رقم خورد.

«ایگور کولاکوویچ» در این بازی تیم را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ابتدا علی‌اصغر مجرد در ترکیب اصلی قرار گرفته بود ولی در حالی که هنوز نخستین سرویس بازی زده نشده بود، تعویض شد و جای خود را به شفیعی داد. به نظر می‌رسد دلیل تعویض مجرد مصدومیت این بازیکن بود زیرا او پس از خروج از زمین، روی نیمکت و کنار سیامک افروزی پزشک تیم ملی نشست و مانند سایر بازیکنان ذخیره خود را گرم نکرد.

در طول بازی به غیر از بخشی از میانه ست دوم، ایران تیم برتر میدان بود و کار دشواری برای رسیدن به پیروزی نداشت. ایران در زدن سرویس، دفاع روی تور و دریافت توپ برتر از حریف بود و سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کرد. حتی در اواخر بازی هم که بیشتر بازیکنان اصلی از زمین بیرون رفته بودند و ذخیره‌ها بازی می‌کردند، بازهم ایران به مراتب بهتر از حریف خود بازی می‌کرد.

با این نتیجه ایران با یک برد و سه امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گرفت. شاگردان کولاکوویچ از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (چهارشنبه) در دومین و آخرین مسابقه خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هند می‌روند. ایران علاوه بر چین و هند، در این مرحله با استرالیا نیز همگروه است اما تیم‌هایی که در مرحله اول نیز همگروه بوده‌اند، در مرحله دوم دوباره به مصاف هم نمی‌روند و همان نتیجه مرحله نخست محاسبه می‌شود. ایران در مرحله اول مسابقات، با نتیجه سه بر یک از استرالیا باخت.

استرالیا دیگر تیم حاضر در این گروه، امروز سه بر صفر هند را شکست داد و در رده نخست گروه ایستاد. فردا چین و استرالیا به مصاف هم خواهند رفت که نتیجه آن بازی نیز در تعیین رتبه ایران در گروه بسیار مهم است.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۲ تا ۳۰ شهریور به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی شفیعی امیر غفور سید محمد موسوی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا پوریا فیاضی میلاد عبادی پور محمدرضا حضرت پور سعید معروف تیم ملی والیبال ایگور کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم