Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن تسلیت حادثه دردناک شب گذشته در ورزشگاه آزادی و جان باختن عماد صفی یاری، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت حادثه دردناک شب گذشته(دوشنبه) در ورزشگاه آزادی و جان باختن عماد صفی یاری، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش خادم به ثبت نام داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال

در متن این اطلاعیه آمده است :

بعد از دو بازی اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و مشکلات بوجود آمده در ورود تماشاگران، شورای تامین امنیت استان تهران برای بهبود و نظم دهی در تردد تماشاگران، شرکت توسعه و مجموعه آزادی را مکلف کرد تا فضای دیگری جهت کنترل اولیه بلیت و کارت ملی تماشاگران تعبیه نماید که این مهم فورا و به صورت آزمایشی و موقت قبل از بازی شب گذشته بوسیله داربست‌هایی به فاصله ۵۰ متری از گیت‌های بلیت فروشی نصب گردید که موجب بهبود در ورود تماشاگران در بازی اخیر نسبت به دو بازی هفته اول و دوم به ورزشگاه آزادی شد که متاسفانه پس از پایان بازی، این حادثه تلخ رخ داد.

پیمانکاری که داربست‌های فلزی را نصب کرد، به خاطر بی‌احتیاطی و برای محکم کردن نرده‌های داربست، آنها را با تیرهای برق در مجاورت فضای سبز مهار کرده بود. لازم به ذکر است علت این حادثه تلخ ارتباطی به گیت‌های ورزشگاه آزادی که در فاصله ۵۰ متری ورودی نرده‌های گیت های الکترونیکی ضلع غربی ورزشگاه با محل وقوع حادثه می باشند، ندارد. 

بعد از اتمام مسابقه و خروج حدودی ۱۰ هزار نفر تماشاگر از ورزشگاه، فرزند یکی از غرفه داران اجاره ای بر اثر تماس با داربست‌های فلزی دچار برق‌گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

تردد خیلی از تماشاگران طی سال های اخیر در ورزشگاه آزادی از بین داربست‌ها و دالان‌هایی صورت می‌گرفت که شایسته و زیبنده محیط‌های ورزشی نبود. در نتیجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از دو سال قبل به دلیل عدم زیبایی، نا امن بودن و همچنین در خور شان نبودن برای تماشاگران، با نصب داربست در مجموعه های ورزشی به خصوص ورزشگاه آزادی مخالف بود که با تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان، طی این مدت به مرور، اقدام به جمع آوری و حذف داربست‌ها از اماکن و محوطه های این مجموعه و نصب نرده‌های دائم و شکیل مطابق با استانداردهای ورزشگاه های بین المللی کرد.

در خاتمه، ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده صفی یاری، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی، پیگیر این پرونده از مراجع قضایی و ذیصلاح بوده و در صورت اعلام هرگونه تخلف از سوی عوامل مجموعه ورزشی آزادی، با خاطیان و مسببین، به شدت برخورد خواهد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن ورزشی مشرق کارت ملی مجموعه ورزشی آزادی لیگ برتر ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی