Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایرنا: سید جواد نصرالله فرزند دبیرکل حزب‌الله لبنان در سالروز شهادت برادرش "سید هادی نصرالله" او را شخصیتی کاریزماتیک توصیف کرد که آن را از پدرش به ارث برده بود.

فرزند دبیر کل حزب‌الله در بیست و دومین سالگرد شهادت برادرش در گفتگو با العهد به ویژگی های شخصیتی او پرداخت و تصاویری از کودکی خود با او را برای اولین بار منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهید سید هادی شخصیتی جذاب و کاریزماتیک داشت و برخی خصوصیات را از دبیرکل حزب‌الله به ارث برده بود.

 

وقتی او با حدود ۲۰ کودک دیگر در حال بازی فوتبال بودند، همسایه‌ها از میان همه آنها ، فقط هادی را برای آب خوردن یا استراحت صدا می‌زدند و مرتب از او می‌پرسیدند چیزی نیاز دارد یا خیر؟ به این دلیل که وی شخصیت محبوبی داشت.

سید جواد با بیان اینکه توصیف کامل شخصیت سید هادی آسان نیست، گفت: او از بچگی زیرک و باهوش بود و در جمع دوستان برنامه ریزی با او بود و وقتی در مورد بازی مشخصی نظر می داد، همه بدون چون و چرا گوش می کردند به این دلیل که وی از ویژگی "رهبری" برخوردار بود و با وجود سن کم "مغز متحرک" صدایش می کردند.

وی ادامه داد: سید هادی به دلیل اینکه عامل هیجان و زندگی در منزل بود، قلب خانه به شمار می آمد و بین او و مادرم وابستگی زیادی بود و از ساعت های اول صبح به مادر در کارهای خانه کمک می کرد.

سید جواد در مورد حرف شنوی شهید سیدهادی از دبیرکل حزب‌الله گفت: یک بار تصمیم گرفته بود خودرو بخرد اما پدر به او گفت، ترجیح می‌دهم این کار را نکنی، باید با جوانان مقاومت و هم محله‌ای‌ها یکسان باشیم و از نظر مالی با آنها تفاوتی نداشته باشیم.

پس از آن هر چند پدر برای قانع کردن سید هادی وقت زیادی نگذاشت اما او به دلیل محبت و دوستی پدر محال بود خواستش را رد کند به همین دلیل به جای ماشین یک موتور خرید.

وی یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی برادر شهیدش را تاکید بر صله رحم و دیدار خویشاوندان و تواضع و خاکی بودن وی دانست. سید جواد در پایان با یادآوری اینکه پدرش چگونه هنگام شهادت برادرش صبور بود، افزود: من در آن زمان 16 سال بیشتر نداشتم و نمی‌توانستم زیاد در مراسم شهادت هادی بایستم، اما پدر ساعت‌ها بدون خستگی و با آرامش سرپا می‌ایستاد و به راحتی اطرافیانش توجه داشت؛ لحظه‌ای که پیکر شهید سید هادی را آوردند خوب به یاد دارم، پدرم در نهایت آرامش بود.

سید هادی نصرالله در 12 سپتامبر 1997 در منطقه اشغالی "اقلیم تفاح" واقع در جنوب لبنان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: فرزند دبیرکل حزب الله خاطره برادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» را که نظامیان صهیونیست از آن مستقر بودند، هدف قرار دادند و این ساختمان به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی لبنان ۲ ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» را هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن یک ساختمان دیگر متعلق به نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 850404 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش