Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:38:39 GMT

«جنگ و صلح در ادبیات تعزیه» بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۱۱۴

«جنگ و صلح در ادبیات تعزیه» بررسی می شود

نشست بررسی «جنگ و صلح در ادبیات تعزیه» ۲۷ شهریور در سرای اهل قلم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، ششمین نشست از سلسله نشست های «صلح و ادبیات» با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران با عنوان «جنگ و صلح در ادبیات تعزیه» چهارشنبه (۲۷شهریور ماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست لاله تقیان، داوود فتحعلی‌بیگی و جواد رنجبردرخشی‌لر  حضور خواهند داشت.

نشست بررسی «جنگ و صلح در ادبیات تعزیه» چهارشنبه (۲۷ شهریورماه) ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک ۲ برپا می شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی عزاداری محرم عاشورا ماه محرم شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اصفهان مساجد سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی

بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مشهد مقدس آغاز شده است، بار دیگر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را غرق در فیض و برکت کرد.

زائران بارگاه منور رضوی که از اقصی نقاط کشور برای عرض ارادت به ثامن الحجج (ع) به مشهد مقدس مشرف شده‌اند، با مشاهده باران، اشک شوق ریخته و به دعا و نیایش پرداختند. در این میان، خادمان آستان قدس رضوی نیز با تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران کوشا هستند.

خدمت‌رسانی به زائران در زیر باران

چایخانه‌های حرم مطهر با توزیع چای گرم و پذیرایی از زائران، لحظات دل‌انگیزی را برای آنان رقم زدند. همچنین، ماشین‌های زائربر و ویلچر در صحن‌های مختلف حرم مطهر حضور داشته تا زائران سالمند و معلول به راحتی بتوانند در حرم جابجا شوند.
 

برپایی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

با وجود بارش باران، نمایشگاه در آستان بقیع در صحن غدیر دایر بوده و زائران با استقبال گرم از این برنامه، با مظلومیت ائمه اطهار علیه السلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.
 

فضای شاد و معنوی در رواق کودک و خردسالان

رواق کودک و خردسالان حرم مطهر رضوی نیز با وجود بارش باران، فضایی شاد و معنوی داشته و برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای کودکان و خردسالان در این رواق در حال برگزاری است.

بارش رحمت الهی در حرم مطهر رضوی، جلوه‌ای از عشق و عنایت الهی به این مکان مقدس بود و زائران نیز با حضور در این بارگاه ملکوتی، از فیوضات معنوی آن بهره‌مند شدند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه