Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:14:25 GMT

راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان در حمیدیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۲۱۰

راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان در حمیدیه

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بانوان استانداری خوزستان و جمعی از بانوان فعال این شهرستان برگزار شد، گفت: مجمع عمومی مشورتی زنان در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

او هدف از تشکیل این مجمع عمومی را شناسایی و معرفی ظرفیت بانوان شهرستان در تمام عرصه ها، افزایش نقش زنان در تصمیم گیری، کمک در رفع معضلات شهرستان بویژه در حوزه بانوان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عنوان کرد.

هاشمی در ادامه، تشکیل این مجمع مشورتی را حرکتی بسیار خوب در حوزه زنان و خانواده دانست و بیان داشت: این مجمع عمومی، مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف را افزایش می‌دهد، البته اجرای موفق آن نیازمند اراده و خواست و تصمیم بانوان شهرستان است.

در ادامه این جلسه، فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، هدف و ماموریت مجمع عمومی زنان را تقویت مشارکت و نقش زنان در تصمیم گیری‌ها عنوان کرد و افزود: تعداد اعضای مجمع عمومی زنان در شهرستان‌ها به تناسب جمعیت هر منطقه تعیین می‌شود.

او اذعان داشت: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه وجود دارد، اما بعضی از آن‌ها نتوانستند اند شایستگی‌های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهاد سازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد.

انتهای پیام/گ

معرفی ظرفیت‌های بانوان با راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود