Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@04:41:25 GMT

راه اندازی مجمع عمومی مشورتی زنان در شهرستان حمیدیه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۶۳۲۱

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره با راه اندازی مجمع عمومی زنان در روزهای آتی، اظهار کرد: هدف از تشکیل این مجمع عمومی شناسایی و معرفی ظرفیت بانوان شهرستان در تمام عرصه ها، افزایش نقش زنان در تصمیم گیری، کمک در رفع معضلات شهرستان بویژه در حوزه بانوان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می باشد.

وی در ادامه، تشکیل این مجمع مشورتی را حرکتی بسیار خوب در حوزه زنان و خانواده دانست و گفت: این مجمع عمومی، مشارکت زنان در عرصه های مختلف را افزایش می دهد، البته اجرای موفق آن نیازمند اراده و خواست و تصمیم بانوان شهرستان است.

سپس موسوی مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان، هدف و ماموریت مجمع عمومی زنان را تقویت مشارکت و نقش زنان در تصمیم گیری ها برشمرد و تصریح کرد: تعداد اعضای مجمع عمومی زنان در شهرستان ها به تناسب جمعیت هر منطقه تعیین می شود.

وی در پایان افزود: زنان شایسته و توانمند فراوانی در سطح جامعه وجود دارد، اما بعضی از آنها نتوانستند اند شایستگی های خود را نشان دهند. با این وجود در چارچوب فعالیت دولت فرصتی ایجاد شد تا حداکثر استفاده برای نهاد سازی در حوزه زنان محقق شود و این مطالبه گری در نهایت شکل رسمی به خود گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد