Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به توانمندی‌های استان در رشته بسکتبال گفت: رایزنی‌ها برای میزبانی قزوین در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور ادامه دارد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس علایی مقدم عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان قزوین که با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین در سالیان گذشته با تامین برخی از زیرساخت‌ها توانسته است در رشته بسکتبال جایگاه خوبی در کشور کسب کند و امروز با نمایش شایستگی‌های خود توان میزبانی لیگ برتر بسکتبال کشور را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر بسکتبال استان قزوین جایگاه خوبی در کشور کسب کرده است و حمایت مجموعه مدیریت شهری موجب تقویت این جایگاه شده است اما برای حفظ این وضعیت نیازمند همراهی مسئولین استانی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: بسکتبال استان قزوین امروز در جایگاه خوبی است و برای حفظ این وضعیت نیازمند برنامه ریزی دقیق، نیازسنجی و حمایت از بسکتبالیست‌های استان هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال: توسعه بسکتبال در دستور کار جدی فدراسیون قرار داردتورنمنت بین المللی بسکتبال تایلند| جوانان ایران مغلوب استرالیا شدند«محمد ترابی» جذب تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شد

علایی مقدم افزود: قطعا برگزاری لیگ بسکتبال کشور در قزوین می‌تواند به تسریع این روند کمک کند و ورزشکاران استان برای حضور در رقابت‌ها انگیزه بیشتری خواهند داشت.

زنان بسکتبالیست استان برای قزوین افتخار آفرینی می‌کنند

افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به توانمندی زنان بسکتبالیست استان  گفت: حالا که شرایط برای حضور زنان بسکتبالیست استان فراهم شده است قطعا در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی این زنان در عرصه‌ بسکتبال در کشور خواهیم بود.

وی بیان کرد: تیم دختران استان قزوین سال گذشته در لیگ دسته یک بسکتبال کشور توانست مقام سوم را کسب کند و امیدواریم امسال بتواند این جایگاه را ارتقاء بخشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: با توجه به حساسیت فدراسیون جهانی بسکتبال بر ایجاد تیم‌های سه نفره در استان قزوین این اتفاق افتاده است و امیدواریم بسکتبال سه به سه و پنچ به پنج در آینده نزدیک در کشور توسعه یابد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم

 آب سد طالقان سی ام فروردین و با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و سه روزی است که قطع و باعث خسارت به محصولات کشاورزی شده است.

کشاورزان برای انتقاد از این مشکلات و عدم رسیدگی به آن از سوی مسئولان مقابل استانداری جمع شدند.

 جمشیدی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گفت: آب قطع نشده، اما بخاطر وضعیت مخزن سد طالقان دبی آب کاهش یافته و این موضوع در حال پیگیری است.

جمشیدی افزود: این مشکل با توجه به آخرین وضعیت سد طالقان در حداقل زمان مرتفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید