Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:09:40 GMT

آغاز لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی آزمون

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۱۳۸

آغاز لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی آزمون

مهاجم ایرانی زنیت در حالی نخستین گل فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد که تیمش برابر لیون مساوی کرد.

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا (۲۰-۲۰۱۹) امشب (سه شنبه) با دو دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی زنیت به مصاف لیون رفت که با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

لیون در نیمه نخست بیش از مهمانش بازی را در اختیار داشت و می توانست دروازه زنیت را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال زنیت توانست با پیروزی ۴۵ دقیقه نخست را به پایان برساند. همکاری زیبای سردار آزمون و ژیوبا باعث شد مهاجم ایرانی در دقیقه ۳۹ گلزنی کند. آزمون اولین گل لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد. پیش از این هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته بود چنین رکوردی را به خود اختصاص دهد.

آزمون دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد در شروع نیمه دوم زمین را ترک کند. سپس زنیت گل مساوی را دریافت کرد. ممفیس دپای در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. دو تیم در ادامه موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن ها بهره ببرند. در نهایت امتیاز ها تقسیم شد.

در دیگر بازی همزمان اینتر برابر اسلاویا پراگ قرار گرفت که این دیدار هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول گلی رد و بدل نشد اما در ۴۵ دقیقه دوم برخلاف انتظار اسلاویا پراگ دروازه میزبانش را باز کرد. پتر اولیانکا این گل را در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. در وقت های اضافه اینتر با گلزنی نیکولو بارلا از شکست فرار کرد.

دیگر بازی های هفته اول لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز می شود. در یکی از مهمترین بازی ها بارسلونا مهمان دورتموند است. همچنین لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی برابر ناپولی قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو