Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:39:49 GMT

غیبت ستاره استقلال در دربی 90 قطعی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۳۲۲

غیبت ستاره استقلال در دربی 90 قطعی شد+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بر اساس قانون فیفا، فدراسیون فوتبال نمی تواند کارت قرمز فرشید اسماعیلی را ببخشد

چند روز گذشته جنجال بسیاری بر سر کارت قرمز فرشید اسماعیلی ایجاد شده؛ حرف های دوپهلوی حسن زاده رئیس کمیته انضباطی این ابهام را ایجاد کرد که آیا فرشید بخشیده می شود؟

حالا مظفری کارشناس داوری می گوید بر اساس اصل 5 قوانین فیفا بخشیدن این کارت قرمز زیر پا گذاشتن اصول قانونی است و می تواند تبعات منفی بدی برای فوتبال مان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استقلال دو بازیکن دیگر دارد که تکلیف آنها برای دربی هنوز به صورت قطعی مشخص نیست شیخ دیاباته و مهدی قائدی دچار مصدومیت هستند که رسیدن بازیکن دوم احتمال زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال رئیس کمیته انضباطی فوتبال فیفا قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3برنده و 2بازنده دربی یخ

همشهری آنلاین- بهروز رسایلی | از نبرد چهارشنبه‌شب گذشته پرسپولیس و استقلال، بعدها چه خاطره‌ای می‌توان به یاد آورد؟ چه چیزی غیر از آن باران زشت بطری و توپی که بی‌هدف در میانه میدان لگد می‌خورد؟ مسابقه‌ای که حال ناظران را از «فوتبال» به هم زد و فقط سردرد برای آنها به جا گذاشت، نهایتا با تساوی بدون گل پایان یافت. این دربی واقعا چیز خاصی نداشت اما به هر حال نتیجه نهایی آن و برخی اتفاقاتی که در زمین رقم خورد، به کام عده‌ای و علیه بعضی دیگر بود. می‌شود به‌صورت گذرا این فهرست برنده‌ها و بازنده‌ها را مرور کرد.



برنده‌ها


جواد نکونام: کم‌سابقه بوده که بعد از یک دربی، مربی تیمی که مسابقه را نباخته، تا این حد مورد انتقاد قرار بگیرد اما جواد نکونام در 3روز گذشته نقد و نیش‌های بسیار زیادی تحمل کرد. اصل موضوع هم به نوع فوتبالی مربوط می‌شود که تیم او در میدان ارائه داد. اگرچه نمایش بسته و دفاعی در شهرآورد مسبوق به سابقه است، اما این یکی دیگر واقعا نوبر بود. استقلال منهای 15دقیقه اول، در سایر دقایق بازی به‌شدت مشغول دفاع بود؛ دفاعی که حتی برخلاف قاعده مرسوم این سبک فوتبال، چندان نگاهی به ضدحمله هم نداشت. استقلال فقط و فقط آمده بود یک مساوی بدون گل بگیرد که گرفت. حالا آبی‌ها فاصله 3امتیازشان با پرسپولیس را در صدر جدول حفظ کرده‌اند و شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند. اگر رسیدن به چنین مرادی ارزشمند است، نکونام را باید جزو برنده‌های این بازی دانست.
حسین حسینی: اگرچه حسین حسینی دوازدهمین دربی خود را هم بدون پیروزی در جریان بازی پشت‌سر گذاشت اما این بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. این سومین کلین‌شیت کاپیتان استقلال در دربی‌ها بود و البته دوازدهمین کلین‌شیت او در این فصل هم به شمار می‌آمد؛ آنچه باعث شد با توجه به باز شدن دروازه حسین پورحمیدی در بازی تراکتور مقابل هوادار، حسینی با یک اختلاف در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار بگیرد.
علی نعمتی: از زمان محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان، بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران خط دفاع تیم‌شان شدند، چرا که به‌طور همزمان گئورگی گولسیانی هم مصدوم بود. نهایتا اوسما ویرا در قلب خط دفاعی به زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی اعتماد کرد و البته چاره‌ای جز این هم نداشت. هر دو بازیکن سابقه اشتباهات زیادی داشتند و بارها طعم انتقاد را چشیده بودند. با این حال، آنها در دربی عملکرد خوبی ارائه دادند و توانستند تا حدی تصویر خود را بین افکار عمومی ترمیم کنند. این اتفاق مخصوصا در مورد علی نعمتی چشمگیرتر بود. البته که در این موفقیت نباید نقش فوتبال دفاعی استقلال را هم نادیده گرفت.



بازنده‌ها


هواداران: فوتبالی که پرسپولیس و استقلال چهارشنبه بازی کردند «شرم‌آور» بود. خیلی از مردم پای تلویزیون عذاب کشیدند و البته حال بدتر، برای آنهایی بود که بعضا با هزینه گزاف، بلیت بازی را گرفتند و تا استادیوم رفتند.
اوسمار ویرا: سرمربی پرسپولیس که با فوتبال خوب تیمش در نیم‌فصل دوم محبوبیت زیادی بین هواداران پیدا کرده، فرصت بزرگ تثبیت جایگاهش در افکار عمومی را از دست داد. پیروزی در دربی، باعث می‌شد اوسمار راه صدساله را یک‌شبه طی کند اما او از این بخت استفاده نکرد. البته که بازی مقابل حریفی سراسر تدافعی دشوار است اما انتظارها هم از پرسپولیس بیش از این بود. سرمربی برزیلی سرخپوشان ستاره‌های تهاجمی زیادی داشت که می‌توانستند اثرگذار باشند و گره مسابقه را باز کنند اما آبی از آنها گرم نشد؛ نه از اورونوف و عبدالکریم حسن و نه از ترابی، امیری، رفیعی، عالیشاه و آل‌کثیر.

کد خبر 839510 برچسب‌ها دربی مربیان فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نقشه ویژه: احتمال غیبت دو ستاره بارسا در المپیک
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • دعوای وحشیانه وسط زمین فوتبال در روسیه؛ نمایش شش کارت قرمز پس از نزاع خشونت‌آمیز (فیلم)
  • ترکیب استقلال با ۳ تغییر قطعی مقابل هوادار
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • ترکیب استقلال با یک تغییر قطعی و دو احتمالی
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی
  • 3برنده و 2بازنده دربی یخ