Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شاهزاده جوان سعودی که به گمانش عربستان قدرتمندترین کشور منطقه بود، در سال ۲۰۱۷ طی اظهاراتی گفت که این کشور نه تنها با خسارت جنگی روبه رو نخواهد شد، بلگه جنگ را به داخل خاک ایران هدایت خواهد کرد اما اکنون پس از دو سال جهان شاهد آن است که خرید گران ترین و پیشرفته ترین سلاح های دنیا هم نتوانسته است از عربستان در برابر نیروهای مردمی کشوری فقیر چون یمن محافظت کند و اکنون پهپادهای یمنی امنیت و اقتصاد عربستان را به چالشی جدی کشانده است و اکنون این بن سلمان است که باید خسارت های جنگ را در داخل کشورش تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تحقیر ولیعهد آل سعود توسط کارشناس قطری با به رخ کشیدن قدرت ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   جمله ای تاریخی که به تاریخ پیوست + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بن سلمان ترامپ حمله دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران | تشدید باران در پنج استان کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان هواشناسی با صدور بالاترین سطح هشدار نسبت به بارش شدید باران و رعد و برق در پنج استان هشدار داد.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه


در این شرایط جوی بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آبروهای درون و برون‌شهری، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، بازگشایی دهانه پل‌ها، اجتناب از سفرهای برون‌شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خروج شهروندان از تفرجگاه‌ها و سکونتگاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه، مدیریت زمین‌های کشاورزی، عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها توصیه می‌کند.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: افزایش بیشینه سرعت وزش باد جنوب شرقی در محدوده ۳۰ نات و افزایش بیشینه ارتفاع موج تا ۲ متر دوشنبه و سه‌شنبه (۲۸ و ۲۹ اسفندماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، در خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی و اختلال در فعالیت سکوهای نفتی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌کند.

هشدار قرمز رنگ بالاترین سطح هشدار است که در آن پیش‌بینی می‌شود که یک پدیده جوی خسارت‌های وسیعی به دنبال داشته باشد. از این‌رو سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کند که وارد عمل شوند و اقداماتی را برای کاهش خسارات وقوع پدیده‌های جوی انجام دهند.

در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224715 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • حمله پلنگ به یک دامدار در فومن
  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • گزارش ۲۰۲۳ استاتیستا: ایران چهارمین کشور با بیشترین قطعی اینترنت و بیشترین خسارت (+جدول)
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • تصاویر تاسف بار از زنان در غزه و مردان در عربستان | ببینید
  • ارتباط پایدار با کشور‌های منطقه را پیوند‌های اقتصادی تضمین می‌کند
  • ارتباط پایدار با کشورهای منطقه را پیوندهای اقتصادی تضمین می‌کند
  • هواشناسی ایران | تشدید باران در پنج استان کشور