Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مرگ پسر بچه هشت ساله‌ای به نام عماد صفی‌یاری پس از پایان بازی پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، خیلی‌ها را به تکاپو انداخته است، خیلی‌هایی که در مرگ این پسر بچه مقصر هستند و حالا به تکاپو افتاده‌اند تا دست خود را از ماجرا بیرون بکشند. عماد که پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت به داربست‌های مقابل ورزشگاه برخورد می‌کند و به دلیل اتصال برق به این داربست‌ها جان خود را از دست می‌دهد، حالا رفته و پیش ما نیست، اما کسانی که در مرگ او عامل هستند، گویا به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکاری که داربست‌ها را در ورزشگاه آزادی نصب کرده بود، برای استحکام بیشتر، داربست‌ها را به تیرهای چراغ برق متصل کرده بود که همین مسئله باعث مرگ پسر بچه هشت ساله شد. از آنجایی که سیم‌های لخت برق پس از برخورد با تیرهای چراغ برق، باعث اتصال با داربست‌ها شده بودند و همین مسئله به عمر عماد پایان داد. با این حال، عواملی که در این ماجرا نقش داشتند پس از اتفاق تلخ دوشنبه شب از روز سه‌شنبه به دنبال پاک کردن صورت مسئله رفتند.

در مجموعه ورزشی آزادی، داربست‌های دیگری مقابل سالن 12 هزار نفری نصب شده است. درست به شکلی که این داربست‌ها مقابل ورزشگاه آزادی نصب شده و تکیه‌گاه آنها تیرهای چراغ برق بود. با این حال روز سه‌شنبه، افراد ذیربط برای پاک کردن صورت مسئله تکیه‌گاه داربست‌ها را تغییر داده و این بار به جای تیرهای چراغ برق، آنها را به درخت‌هایی تکیه دادند که در باغچه‌های اطراف سالن وجود دارد.

تغییر وضعیت داربست‌ها، از آنجایی پاک کردن صورت مسئله است که مسئله اصلی به وجود آنها ارتباط دارد. اینکه بر اساس چه ماهیتی و با چه تدبیری این داربست‌ها در مجموعه ورزشی آزادی نصب می‌شود؟ اگر واقعاً در مسابقات برای نظم دادن نیاز به چنین امکانات و شرایطی است، چرا در این همه سال نرده‌هایی ثابت مقابل ورزشگاه آزادی و سالن 12 هزار نفری نصب نشده است؟ چه کسانی در این خصوص عامل هستند و پای منفعت چه افرادی وسط است که از جان مردم اهمیت بیشتری دارد؟

پشت پرده «داربست‌های اجاره‌ای» ورزشگاه آزادی چیست؟ توضیحات مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره درگذشت پسر 8 ساله

در زیر تصاویر مربوط به داربست‌های اطراف مجموعه ورزشی 12 هزار نفری را می‌بینید که تکیه‌گاه آنها تغییر کرده و اکنون به جای تیر چراغ برق‌هایی که سیم برق به آنها متصل است، به درخت‌ها متصل شده‌اند:

همچنین در تصویر زیر مشاهده می‌کنید آبیاری باغچه‌هایی که داربست‌های متصل به تیرهای چراغ برق در آن قرار دارد، به چه شکل صورت می‌گیرد که همین مسئله عامل تشدیدکننده اتصال برق در درگذشت عماد 8 ساله بود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد

پاداش برتری استقلال تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان، به حساب مربیان و بازیکنان این تیم واریز شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را دو بر یک شکست بدهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

مسئولان باشگاه استقلال برای برتری در این دیدار، پاداش ویژه‌ای را در نظر گرفته بودند.

از باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد می‌رود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • هاآرتص: عملیات رفح اسرا را باز نمی‌گرداند
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • استقبال خاص از رئیس جمهور در جشن دختران آرمانی در ورزشگاه آزادی
  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد