Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:21:00 GMT

استراماچونی با این ستاره اتمام حجت کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۷۹۹۳

استراماچونی با این ستاره اتمام حجت کرد+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال که به جدی بودن مشهور است با یکی از ستاره های استقلال اتمام حجت کرد. در حالی که کمتر از 4 روز به دربی شماره 90 باقی مانده چشمی این فرصت را دارد تا شرایط بدنی اش را به حداقل های ممکن برای حضور در این بازی حساس برساند و بر اساس شنیده ها استراماچونی به او فقط تا شنبه صبح وقت داده تا به شرایط مسابقه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی آبی ها امیدوار است تا این اتفاق افتاده و امکان استفاده از چشمی را در هفته چهارم داشته باشد و گویا اتمام حجت او با این بازیکن نیز در چارچوب رسیدن به این خواسته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی برنا حجت استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس