Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:00:38 GMT

رویارویی با تراکتورسازی نابرابر اما جذاب

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۳۷۴

رویارویی با تراکتورسازی نابرابر اما جذاب

محمد مظهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون قرعه‌کشی جام‌حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: به هر حال قرعه‌کشی قابل پیش‌بینی نیست و خوشحالیم که پس از سالها میزبان یکی از تیمهای مطرح کشور هستیم.

وی بیان کرد: تراکتورسازی با برخورداری از بازیکنان ملی‌پوش و مطرح فوتبال کشور نمی‌تواند حریف برابر مقابل پاس باشد که در لیگ ۲ بازی می‌کند اما هرگز مقابل این تیم دست و پا بسته نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظهری اضافه کرد: البته حضور پاس در جام‌حذفی فقط جنبه دیدارهای تدارکاتی را دارد چرا که قبل از شروع لیگ ۲ نتوانستیم آنطور که باید بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پاس خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی جام‌حذفی توانستیم از سد ۲ تیم عبور کنیم اما قابل قیاس با تراکتورسازی پرستاره نیستند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه فرصت طلایی برای بازیکنان پاس برای بروز استعدادهای فردی و گروهی است، گفت: هنرنمایی در این مسابقه به سود هر بازیکنی است بنابراین با تمام انگیزه به میدان می‌رویم.

مظهری یادآور شد: به طور قطع شاهد پرشدن ورزشگاه برای این بازی باشکوه خواهیم بود و دیداری جذاب به نمایش خواهیم گذاشت.

وی افزود: هراسی از این تیم لیگ برتری نداریم و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

تیم پاس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال کشور میزبان تراکتورسازی تبریز است.

این مسابقه دهه اول مهرماه امسال برگزار می‌شود.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی همدان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز