Web Analytics Made Easy - Statcounter

  وی گفت:

*سوءمدیریت‌ها در کشور با نفت پر می‌شود، یعنی بی‌لیاقت‌ترین مدیرها وقتی در صندلی بنشینند و پول نفت به دست آنها بدهیم، با توزیع پول نفت بقای خود را تضمین می‌کنند.

*وقتی پول نفت نباشد، آدم‌ها باید شایستگی‌های خود را نشان دهند که چگونه می‌توانند از سایر منابع انسانی استفاده کنند. توجه ما به منبع مالی باعث می‌شود به منابع انسانی توجه نکنیم؛ منابع دانشی هم که تکنولوژی‌هایی هستند که خود صنعت‌گران آن را توسعه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از تکنولوژی صحبت می‌کنیم، فقط نباید به فکر تکنولوژی‌های تراز اول باشیم. یک نفر که می‌تواند یک کفش خوب یا یک وسیله‌ی ساده‎ای را بسازد یعنی دارای تکنولوژی است.

*وقتی از تکنولوژی صحبت می‌شود از کارگاه‌های صنعتی شروع می‌شود تا به مراکز پیچیده‌تر علمی می‌رسیم؛ منابع علمی و تکنولوژی و مدیریتی، جزو منابع ما هستند، اما وقتی پول داریم، این موارد را بیخیال می‌شویم. مثلا یک مدیر با لیاقت با یک  مدیر کم لیاقت خیلی فرق دارد. اما ما وقتی بی‌پول می‌شویم به منابع علمی، تکنولوژی و مدیریتی بیشتر توجه می‌کنیم.»

*اگر فردا صبح تحریم‌ها رفع شود و درآمدهای ما بالا رود، دوباره همان کارها را  می‌کنیم؛ ذات رفتاری ما همین است.

*مدیریت مقوله‌ای است که به آن توجه نمی‌کنیم مثلا می‌بینیم در کشورهای صنعتی یک مدیر می‌آید یکی می‌رود و  ارزش سهام آن شرکت در بازار بورس چند برابر می‌شود. گاهی اوقات آمدن و رفتن یک مدیر اثرهای میلیاردی برجا می‌گذارد؛ این ناشی از چیست؟ ناشی از قابلیت‌های مدیریتی است که باعث می‌شود یک شرکت اوج گیرد یا ضعیف شود. ارزش‌های مدیریتی وقتی پول کمتری داریم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

1717

کد خبر 1299859

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اقتصاد ایران اکبر ترکان عربستان باشگاه پرسپولیس آرامکو ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ باشگاه استقلال آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد