Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:07:26 GMT

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۵۰۳

فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

پس از استعفای جمشید خیرآبادی از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید به دلیل دو شغله بودن، فرشاد علیزاده جایگزین وی تا مسابقات جهانی مجارستان شد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمشید خیر آبادی همزمان رئیس هیت کشتی کردستان و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی امید بود و مسئولین فدراسیون کشتی در بدو ورود، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت، از وی خواسته بودند که یک عنوان شغلی را انتخاب کند که جمشید خیر آبادی از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید انصراف داد و فرشاد علیزاده جایگزین وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به کسب نتایج درخشان و قهرمانی‌های پیاپی با این تیم، برای  هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید تا مسابقات  جهانی  مجارستان انتخاب شد.

در حکم فرشاد علیزاده آمده است:

جناب آقای فرشـاد علیـزاده

با سلام و احترام؛
نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزش قهرمانی و مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان (مجارستان-2019) منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید در این رویداد مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و در خدمت‌گزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

کاوه: امیدوارم جو سالن روی جوانان‌ تیم ملی کشتی تاثیر نداشته باشد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟

به جز تخت جمشید شیراز، در شهر شوش هم می‌توانید نمونه بارز معماری هخامنشی را ببینید. در محدوده قلعه شوش، کاخ زمستانی هخامنشیان یا همان کاخ آپادانای شوش خودنمایی می‌کند.

به گزارش دلتامگ، کاخی که در اواخر دوره داریوش، حکومت اردشیر اول و اردشیر دوم در عظمت و شکوه بود. این در زمان شکوهش پر از مجسمه‌های بزرگ شیرهای بالدار بود و البته دیوارهای آجرکاری رنگی سربازان هخامنشی که الان در موزه‌های خارجی نگهداری می‌شوند. 

تاریخچه کاخ آپادانای شوش

آپادانا نوعی تالار ستون‌دار در معماری ایران باستان است که هم در شهر شوش ساخته شده و در هم تخت جمشید. این دو آپادانا از مهم‌ترین تالارهای ستوندار معماری ایران باستان هستند.

این کاخ به دستور داریوش کبیر، بر روی بقایای ساختمانی دوره عیلامی‌ها ساخته شد تا به‌ عنوان کاخ زمستانی این سلسله مورد استفاده قرار بگیرد. سال ساخت این کاخ ۵۲۱ ق.م بود که تا ۵۱۵ ق.م طول کشید.

مساحت کاخ آپادانا ۱۰ هزار و ۴۳۲ متر مربع بود که شامل چند بخش می‌شد: دروازه، حرم‌سرا، ۳ تا حیاط مرکزی، اتاق‌ها و کاخ پذیرایی. با این حال، نسبت به کاخ آپادانا تخت جمشید کوچک‌تر بود.

از مهم‌ترین کتیبه‌های کشف شده در کاخ آپادانا، کتیبه‌ای است که در آن درباره نحوه ساخت و ساز کاخ نوشته شده. براساس این کتیبه، کاخ آپادانا در زمان اردشیر اول هخامنشی آتش گرفته. این کتیبه هم‌اکنون در موزه لوور پاریس نگهداری می‌شود.

راه‌های دسترسی به کاخ آپادانا شوش

این کاخ در شهر شوش خوزستان، حوالی بلوار امام خمینی قرار گرفته است و از ۹ صبح تا ۱۹ عصر در شش ماه اول سال، ۹ صبح تا ۱۷ عصر شش ماه دوم سال امکان بازدید دارد.

بهترین زمان سفر به کاخ آپادانا شوش

طبق آمار سازمان گردشگری، بیشترین زمان بازدید از کاخ آپادانا شوش تعطیلات نوروز است چون هوا در این زمان مطبوع و مناسب است. علاوه بر آن، نیمه دوم سال نیز برای شهرهای جنوبی چون شوش مناسب است. اما اگر تابستان گذرتان به شوش و دیدن کاخ آپادانای شوش افتاد، هوای بسیار گرمی را تجربه خواهید کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟