Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ساعاتی پیش خبری روی خروجی بانک مرکزی منتشر شد مبنی بر اینکه معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی تغییر کرد.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک‌مرکزی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تغییر معاون فناوری‌های نوین این بانک گفت: همان‌گونه که در متن حکم آقای محرمیان تاکید کردم،  برنامه‌های وسیعی برای حوزه آی‌تی و فناوری اطلاعات شبکه بانکی کشور در نظر دارم و در مجموع به این تصمیم رسیده بودم که نفرات تازه‌نفس، با انگیزه‌ و با فکر نو برای پیاده کردن این برنامه‌ها مناسب‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالناصر همتی افزود: پیش از این هم بارها و به مناسبت‌های مختلف بر ضرورت راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی جدید در حوزه بانک‌داری و پرداخت تاکید کرده بودم و امیدوارم بزودی شاهد عملیاتی شدن آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به خدمات معاون سابق فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: آقای حکیمی طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای داشت و از این پس هم به عنوان مشاور کنار ما خواهند بود.

رئیس کل بانک‌مرکزی همچنین برخی تحلیل‌های منتشر شده درباره این تغییر گفت: این تصمیم، یک تصمیم مدیریتی و پس از بررسی‌های کامل گرفته شده و انتظار از تمام دلسوزان کشور این است که فضا را برای پیشرفت و خدمت‌رسانی بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است ناصر حکیمی از ابتدای دهه ۸۰ در بانک مرکزی مشغول به کار شده و از سال ۹۶ به عنوان معاون فناوری‌های نوین این بانک مشغول به خدمت بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد

بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با اخذ مجوز صدور برات الکترونیک عادی از وزارت امور اقتصادی‌ودارایی در پایان سال 1402، اولین برات الکترونیک سپامی را در مورخ 4 اردیبهشت‌ماه جاری در محیط عملیاتی بانک مرکزی ج.ا.ا صادر کرد.

برات الکترونیک عادی یک سند تجاری است که براساس آن شخصی از شخص دیگر می‌خواهد که مبلغی را در وجه یا حواله‌کرد شخص معین یا شخص ثالث در زمان مشخص( آینده) بپردازد. در همین راستا، سامانه برات الکترونیک عادی به‌عنوان جزئی از این اکوسیستم، با هدف الکترونیکی کردن تمام مراحل چرخه حیات اسناد تجاری برات تعریف شده است.

برات الکترونیک سپامی در راستای تامین مالی زنجیره تولید، سرآغاز تحولی بزرگ برای شبکه بانکی کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد