Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:39:18 GMT

برق بی کفایتی، فوتبال را خشک کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۸۹۰۳

برق بی کفایتی، فوتبال را خشک کرد

مرگ عماد هشت ساله، کودکی که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد و طی حادثه‌ای دچار برق گرفتگی شد همچنان در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران پس از یک شروع قدرتمند در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و بردهای سه بر صفر همه را به درخشش دوباره سروقامتان ایران امیدوار کرد،اما شکست غیر منتظره مقابل استرالیا موجی از نگرانی را بین ورزش دوستان ایجاد کرد، اما به قول "ابرار ورزشی "، "عبور از دیوار چین" و پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین هواداران والیبال را دوباره امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقاتی همچون شهرآوردها و مصاف‌هایی که به نوعی برای فوتبال یک کشور مهم است در تمام دنیا در آخر هفته‌ها برگزار می‌شود و دلیل آن نیز حضور حداکثری هواداران است، اما اینکه چرا شهرآورد تهران که مهم ترین مسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود در یک روز وسط هفته برگزار شود یک سوال و چالش مهم است.

قبلا اعلام شده بود که این مسابقه ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه برگزار می‌شود، اما برنامه ریزان لیگ برتر دوباره همه را سورپرایز کردند و ساعت این بازی را به ۱۶:۳۰‌ تغییر دادند، در ساعتی که "همه سرکار" هستند و گویی باشگاه‌ پرسپولیس و استقلال نیز سرکار بودند که هواداران  ۹۰-۱۰ خواهد شد زیرا دیروز اعلام شد که هواداران مثل همیشه ۵۰-۵۰ هستند و "هدف" با این عنوان به بهترین نحو به بی برنامگی سازمان لیگ و فدراسیون اشاره کرد.

"هفته بخشش" عنوان " هدف" در خصوص بخشش محرومیت تراکتور است، اتفاقی که دیروز اعلام شد و طی آن یک جلسه محرومیت هواداران این تیم بخشیده شد، البته این روزنامه از احتمال بخشیده شدن کارت قرمز فرشید اسماعیلی خبرداد.

برق گرقتگی کودک هشت ساله در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، موجی از انتقادات را به مسئولین مرتبط با آن به همراه داشت، اما گویا قرار نیست کسی مسئولیت این حادثه را به عهده بگیرد و "خبرورزشی" با عنوان" برق بی کفایتی، فوتبال را خشک کرد" از این حادثه نوشت.
روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 389908

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!

هواداران تراکتور رابطه خوبی با یکی از ایجنت های فوتبال ایران ندارند.

طرفداری | هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعار دادند.

تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ پوشان تبریزی موفق شدند به سختی و در ضربات پنالتی صعود خود را جشن بگیرند. در چارچوب این مسابقه، هواداران تراکتور علیه منصور عظیمی شعارهایی را سر دادند.

منصور عظیمی یکی از ایجنت های فوتبال ایران است که گفته می شود با باشگاه تراکتور هم همکاری هایی را داشته و همین موضوع باعث شده هواداران تراکتور علیه این فرد شعار بدهند.

گفتنی است ویدیوی این شعارها به دلیل استفاده از کلمات نامناسب، قابل پخش نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!