Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@10:49:26 GMT

فاصله گرفتن از ولایت، حضور در پازل دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۲۷۲

فاصله گرفتن از ولایت، حضور در پازل دشمن است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان صبح امروز، 27 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر، گفت: یکی از درس‌هایی که مکتب عاشورا می‌دهد، ولایتمداری است؛ در این واقعه می‌بینیم که چگونه شهیدان خود را سپر بلای امام زمان خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاصله گرفتن از ولایت، به‌معنای حضور و بازی در پازل دشمن است؛ چراکه به هر میزان از ولایت دور می‌شویم، ناخودآگاه به ابزار دشمن تبدیل شده و ناخواسته به تحقق اهداف آن کمک می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان بیان کرد: بعد از آن‌که امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه به صحنه آمدند و مکتب شیعه را دوباره مطرح کردند و در طول این مدت با وجود این هجم عظیم و گسترده از فتنه‌ها و مشکلات که دشمنان داخلی و خارجی برای انقلاب ایجاد کردند اگر مردم ولایتمدار نبودند چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر درخت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز تنومند شده و با صلابت جلوی هر تهدید داخلی و خارجی ایستاده، نتیجه ولایتمداری مردم است.

اکبرپور در ادامه با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، اظهار کرد: در کشور ما گاه و بیگاه حوادثی رخ داده و مشاهده کرده‌ایم، این‌ها به سبب جدا شدن افراد از خط ولایت، امامت و مرجعیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صیانت از هویت اسلامی، انقلابی، ولایی و مردمی سپاه و بسیج است؛ تضمین آن است که از مسیر ولایت خارج نشویم.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ جواد قنبری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم الاول پارک میزبان الوحده است. زردپوشان ریاض که 12 امتیاز از الهلال کمتر دارند، شانسی برای تصاحب جام قهرمانی ندارند.

در واقع النصر که از ابتدا رونالدو را به میدان فرستاده، تلاش می کند تا حد امکان، قهرمانی الهلال در رقابت های امسال را به تعویق بیندازد چرا که آبی پوشان فاصله بسیار زیادی با رقیب دیرینه و همشهری خود دارند.

برای بازی امشب، النصر از حضور رونالدو در ترکیب اصلی بهره می برد. شب گذشته الکساندر میتروویچ موفق شد یک گل برای الهلال به ثمر برساند و شمار گل هایش به عدد 23 رسید و کریستیانو که با 29 گل در صدر قرار دارد، در پی افزایش این فاصله است.

در درون دروازه النصر، داوید اوسپینا حضور دارد. سنگربان کلمبیایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و به احتمال فراوان در پایان فصل نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در مرکز خط دفاعی النصر، آیمریک لاپورت حضور دارد که علی لاجامی نیز او را در این مأموریت مهم همراهی می کند. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس نیز در پست دفاع چپ برای تیم لوئیس کاسترو بازی می کنند.

در خط میانی نیز مارسلو بروزوویچ به همراه اوتاویو مونتیرو حضور دارند. دو بازیکن خارجی النصر که مغز متفکر تیم محسوب شده و وظیفه خلاقیت در مرکز میدان و توپ رسانی به مهاجمان را برعهده دارند. در کنار آنها نیز عبدالله الخیبری بازی می کند.

سه عنصر تهاجمی تیم را نیز أیمن یحیی به عنوان وینگر راست، سادیو مانه در پست وینگر چپ و کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیگر خبرها

  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • وعده صادق معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک