Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:34:16 GMT

مصدومیت دو نفر در زلزله سروآباد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۴۱۰

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان گفت: طبق گزارش‌های رسیده زمین لرزه شب گذشته سروآباد هیچگونه خسارت مالی نداشته است فقط دو نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش «تابناک»، محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: شب گذشته دو زمین‌لرزه به بزرگی ۴.۴ و ۳.۴ درجه در مقیاس ریشتر در شهرستان سروآباد اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زلزله اول راس ساعت ۲۳:۵۹ با ۴.۴ درجه در مقیاس ریشتر و زلزله دوم ساعت ۲:۱۷ دقیقه با ۳.۴ درجه در مقایس ریشتر رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه طبق گزارش‌های رسیده این زمین لرزه هیچ خسارت مالی نداشته است فقط دو نفر مصدوم شده‌اند.

وی گفت: یکی از مصدومین ایران قادر مرزی ۳۷ ساله که به دلیل شوک حاصل از زلزله دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، اما هم اکنون علایم حیاتی نرمالی دارد و ترخیص شده است و نفر دوم به اسم رامیار صارمی نژاد ۲۴ ساله درحین فرار دچار پیچ‌خوردگی در ناحیه ساق پای راست شده است که هر دو نفر بعد از مراجعه به مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و مرخص شده‌اند.

فلاحی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و اکیپ‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید کردستان سروآباد زلزله زمین لرزه مصدومیت شوک آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک پیمان کمپ دیوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور