Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:15:04 GMT

آتش سوزی بادامستان طارم مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۴۵۰

آتش سوزی بادامستان طارم مهار شد

 مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس با توجه به گستردگی آتش سوزی بادامستان طارم ۶۰۰ نفر از نیروهای استانی و شهرستانی بکار گیری شدند که خوشبختانه در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز/چهارشنبه/ مهار شد.

توحید سلیمی گفت: در این حادثه ۱۵۰ نفر از نیروهای شهرستانی و ۴۵۰ نفر از نیروهای شهر زنجان برا ی شتاب بخشی در مهار آتش،  به منطقه اعزام شده بودند که نقش نیروهای مردمی نیز بسیار چشمگیرتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته ۱۶۰ نفر از نیروهای ارتش و سپاه استان، ۶۰ نفر از اداره کل منابع طبیعی، ۳۰ نفر  از جهاد کشاورز، ۱۵ نفر از اداره کل راهداری  حمل و نقل جاده ای  به محل اعزام  شدند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به قانون شهری شهرداری فقط ملزم به انجام عملیات در محدوه حریم شهری است اما بنا بر دستور استاندار زنجان ۱۵۰ نفر از نیروهای شهرداری زنجان نیز با امکانات و تجهیزات خود حدود نیمههای شب به محل حادثه رسیدند که  نقش بسزایی در تسریع عملیات امداد رسانی داشت.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر نمی توان بر آورد دقیقی از میزان خسارات وارد شدده مراتع بادامستان طارم را اعلام کرد  که این کار مهم از طریق عکس های هوایی و یا بصورت جی پی اس انجام خواهد گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران این استان با توجه به مهار آتش سوزی وضعیت را از طریق متولیان مربوطه در طارم پیگیری می کند و در ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات درپاسخ به بحران نیز این موضوع  در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طارم آتش سوزی مراتع امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین