Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان قضایی انگلیس پس از تحقیق و بررسی ویدئوی منتشر شده از قاضی پاکستانی در خصوص پرونده نواز شریف اصالت ویدیو و صدا را تائید کرد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، سازمان دادگستری و پزشکی قانونی انگلیس در گزارشی 43 صفحه‌ای اصالت صوت و تصویر ویدیوی منتشر شده توسط قاضی پرونده نواز شریف را تائید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش هیچ صدای غیر مرتبطی در ویدئو وجود ندارد و از ابتدا تا انتها شخص «ارشد ملک» در حال اعتراف است.

به این ترتیب پرونده نواز شریف وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد و حزب نواز نیز برای آزاد کردن نخست وزیر سابق پاکستان بازهم به این ویدیو استناد خواهند کرد.

در ویدیوی منتشر شده توسط قاضی ارشد ملک وی به صراحت می گوید که به وی دستور داده شده بود که نواز شریف محکوم شود.

ضبط اموال و حساب‌های دختر نواز شریفدولت اسلام آباد از ضبط تمام اموال فرزندان نواز شریف خبر دادقاضی پرونده نواز شریف اتهامات حزب نواز را رد کرد

پس از انتشار این ویدیو دادگاه عالی پاکستان به اظهارات این قاضی رسیدگی کرد ولی او مدعی شد که ویدیو جعلی است و هرگز چنین حرفهایی را نزده است.

دادگاه با بررسی ادعاهای قاضی ارشد ملک سخنان وی را تائید کرده و  اعلام نمود: دوران محکومیت نواز شریف را که هفت سال زندان است باید کامل شود.

روز گذشته دادگاه شکایت دولت پاکستان از مریم نواز را رد کرده و اعلام کرد: دختر نخست وزیر سابق پاکستان رد صلاحیت نخواهد شد.

پرونده نواز شریف نقطه آغاز دومینوی دستگیری سران حزب نواز بود و پس از او افرادی نظیر «شهباز شریف، حمزه شهباز، رانا ثناءالله» و... نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی

سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در ادامه سفر دو روزه به پاکستان بانخبگان علمی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی پاکستان در شهر اسلام‌آباد پایتخت این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی