Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:39:30 GMT

واکنش زرینچه به تغییر ساعت و ۵۰-۵۰ شدن داربی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۹۷۲۲

واکنش زرینچه به تغییر ساعت و ۵۰-۵۰ شدن داربی

سرپرست استقلال تصمیم شورای تامین مبنی بر تقسیم سکوهای ورزشگاه به صورت ۵۰-۵۰ در دیدار داربی را تصمیم خوبی دانست.

به گزارش ایسنا، داربی ۹۰ پایتخت قرار است یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در همین راستا دیروز (سه‌شنبه) جلسه شورای تامین برای این دیدار برگزار شد که در نهایت با تغییر ساعت بازی و تغییر تقیسم‌بندی سکوهای ورزشگاه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد که بازی به جای ساعت ۱۸:۴۵ در ساعت ۱۶ برگزار شود و تقسیم‌بندی سکوها همانند قبل به صورت ۵۰-۵۰ باشد.

جواد زرینچه، سرپرست استقلال درباره تصمیمات شورای تامین برای دیدار داربی اظهار کرد: به نظر من ۵۰-۵۰ شدن داربی ایرادی ندارد و تصمیم خوبی بود که گرفته شد. به خاطر این که شرایط اجرای ۹۰-۱۰ فراهم نیست. در حال حاضر زیرساخت‌های این‌ کار وجود ندارد، برای مثال ورزشگاه آزادی برای استقلال نیست که بخواهد قانون ۱۰-۹۰ را پیاده کند. به نظرم شورای تامین بهترین تصمیم را گرفتند و مانند گذشته بازی بدون مشکل به صورت ۵۰-۵۰ برگزار می‌شود تا هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک ببینند.

او البته درباره تغییر ساعت بازی از ۱۸:۴۵ به ۱۶ نظر متفاوتی داشت و گفت: این که بازی از ساعت ۱۸:۴۵ به ۱۶ تغییر یافته، تغییر زیادی است. این موضوع باعث می‌شود که خیلی‌ از هواداران به بازی نرسند. در هر صورت بازی در آخرین روز شهریور برگزار می‌شود و در این روز و آن ساعت جاده‌ها ترافیک است و مردم برای رسیدن به ورزشگاه با مشکل روبرو می‌شوند.

سرپرست استقلال در پایان درباره شرایط دیاباته و قائدی برای حضور در داربی گفت: قرار است در تمرین امروز (چهارشنبه) شرایط این دو بازیکن را بررسی کنیم که ببینیم آن‌ها به داربی می‌رسند یا نه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس داربی 90 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر در دیدارهای این فصل را نیز به دست آورد.

پیروزی رئال مادرید در این بازی به این معنا بود که آنها بدون توجه به نتیجه بازی بارسلونا تنها به یک امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل نیاز داشتند. هرچند شکست بارسا در بازی شب گذشته برابر خیرونا باعث شد که قهرمانی این تیم قطعی شود.

مدیران و کادر فنی رئال پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل اینکه بازی بارسا پس از بازی آنها برگزار خواهد شد، در صورت پیروزی برابر کادیز هم جشن قهرمانی را در ورزشگاه برگزار نخواهند کرد اما بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی در زمین جشنی را در کنار هواداران رئال برگزار کردند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از جشنی که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با تیتر «قهرمان، قهرمان» که شعار معروف بازیکنان رئال پس از کسب هر عنوان قهرمانی است به این اتفاق واکنش نشان داد و روی جلد اولش را به کسب سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود