Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: تغییر ساعت رسمی کشور، خللی در ساعات پروازی ایجاد نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تغییر ساعت رسمی کشور، خللی در ساعات پروازی ایجاد نمی‌کند و مسافران پرواز‌های داخلی و خارجی، با توجه به ساعت درج شده در بلیت باید به فرودگاه‌ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید اکبری افزود: با توجه به اینکه در بلیت هواپیماها، ساعت محلی درج می‌شود و سامانه اتوماسیون فرودگاه‌ها نیز به طور خودکار  بر اساس تغییر ساعت تنظیم می‌شود، مشکل و خللی در برنامه پرواز‌ها ایجاد نمی‌شود و مسافران می‌توانند با اطمینان خاطر از 31 شهریور بر اساس ساعت تعیین شده در بلیت در فرودگاه حاضر شوند.
وی گفت: طبق تقسیمات جهانی، ما دارای اختلاف ساعتی با مبنای بین المللی (گرینویچ) هستیم و از 22 سپتامبر تا 21 مارس، سه ساعت و نیم با ساعت بین المللی اختلاف داریم و تابستان نیز اختلاف ما با مبنای بین المللی چهار ساعت و نیم است.
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این اختلاف ساعت در AIP ( سند اطلاعات هوانوردی) ایران درج شده است و کشور‌های همسایه و همه شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های هواپیمایی از آن آگاهی دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسافران فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی