Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون موفق شد با گلزنی در بازی برابر لیون به رکورد بهترین گلزن یک ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش ایسنا، در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا زنیت به دیدار لیون فرانسه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون موفق شد اولین گل این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند تا برای اولین بار یک ایرانی گل نخست فصل  را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سومین گل سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا بود و باعث شد او در کنار علی دایی گلزن‌ترین بازیکن ایرانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی جهان لقب بگیرد. البته آزمون در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان (Qualifying)  توانست به تیم‌های اندرلخت بلژیک و آژاکس هلند گلزنی کند که این آمار جزو گل‌های اروپایی محسوب می‌شود و شامل لیگ قهرمانان نمی‌شود و از مرحله گروهی تعداد گل‌های آن محاسبه می‌شود.

سردار آزمون توانست با پیراهن روستوف برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید نیز گلزنی کند و با گلی که دیشب برابر لیون به ثمر رساند با سه گل زده در کنار علی دایی قرار گرفت. البته دایی در ۱۵ دیدار توانست سه گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند ولی آزمون با هفت بازی توانست به این رکورد برسد.

آزمون همچنین با زدن سه گل در لیگ اروپا توانسته است برترین گلزن ایرانی در این تورنمنت نیز باشد.

عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا (غیر از مرحله انتخابی)

نام تیم ها بازی گل سردار آزمون روستوف - زنیت ۷ ۳ علی دایی هرتابرلین ۱۵ ۳ مهدی مهدوی‌کیا هامبورگ ۱۱ ۲ علی کریمی بایرن مونیخ ۶ ۱ مهرداد میناوند اشتورم گراتس ۱۴ ۰ وحید هاشمیان بایرن مونیخ ۲ ۰ کاوه رضایی اندرلخت ۲ ۰ اشکان دژاگه ولفسبورگ ۳ ۰ سعید عزت‌اللهی روستوف ۲ ۰

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

طرفداری | هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم