Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور گفت: سند پیشران توسعه استان فارس که سامانه‌ای پویا و هوشمند است در آینده نزدیک با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود. تاریخ انتشار: 10:11 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۶۱۶ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: با هدف تنظیم سند پیشران توسعه استان فارس، تعداد زیادی پروژه‌های در دست احداث در این استان مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند و ضمن احصای مشکلات و تنگنا‌های فرارو برای برون رفت از این چالش‌ها با مدیریت وزیر کشور همراستا برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی چاره اندیشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: سند پیشران توسعه استان فارس که سامانه‌ای پویا و هوشمند است در آینده نزدیک با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود.
دین پرست تاکید کرد: ظرفیت‌های موجود در استان فارس زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی را فراهم کرده است.
معاون وزیر کشور ادامه داد: استان فارس با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.
وی با اشاره به دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در سطح کشور و استان فارس تصریح کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آن‌ها منوط به اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات، اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می‌شود.
دین پرست افزود: با وجود همه فشار‌های استکبار با همدلی و وحدت و تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استان‌های مختلف کشور مرتفع می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: در استان فارس قابلیت‌های زیادی برای شکوفا کردن اقتصاد ملی و منطقه‌ای وجود دارد که یک نمونه آن منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.
معاون وزیر کشور ضمن حضور در مجتمع آلومینیوم جنوب در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این کارخانه بزرگ قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون وزیر کشور تکمیل و بهره برداری اقتصاد ملی و منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند. - اخبار اقتصادی -

 محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا اظهارداشت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت  یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی های صادراتی در برای شناخت زمینه های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور های آفریقایی  میتوان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و غیره می توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا  برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می آیند.

وی تصریح کرد:  در مساله زیر ساخت های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از 30 کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود