Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا اعلام کرد دورتموند تیمش را بیش از اندازه تحت فشار قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه شب در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند بدون گل مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: نتیجه همین است که هست. حریف خیلی ما را آزار داد و باید به آن اعتراف کرد. آنها خطرساز ظاهر شدند و ما در ضربات پایانی کم‌دقت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند صاحب یک پنالتی شد و یک بار تیرک دروازه‌مان را لرزاند. این تیم در خانه قدرتمند است و دیشب نیز این موضوع را نشان داد. بازی سختی برای ما بود. در برخی از لحظات توپ‌هایی را در لحظه آخر از دست دادیم. تیم حریف سه یا چهار ضد حمله داشت که تراشتگن خوب عمل کرد. در دقایق پایانی مالکیت بازی در اختیارمان بود و علاوه بر موقعیت پایانی لیونل مسی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم.

تراشتگن یک پنالتی در این بازی مهار کرد و دروازه بارسلونا را نجات داد. سرمربی اسپانیایی درباره او گفت: در لالیگا هم اشاره کرده بودم که تیم‌ها خیلی به سمت دروازه‌مان حمله می‌کنند. او دروازه‌بان ما است و دروازه‌بان بزرگی است و دیشب خیلی خوب بود.

مسی دیشب پس از مدت‌ها به میادین بازگشت و نخستین بازی فصل خود را با پیراهن بارسا انجام داد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: او در حالی به میدان رفت که پیش فصل را تجربه نکرده بود و تنها چهار یا پنج تمرین گروهی انجام داده بود. با این حال بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشت. نخستین بازی برای او بود و اولین بازی کامل برای لوییس سوارس. این نخستین گام برای ما به حساب می‌آید چون به بازیکنانی نیاز داریم که کار را برایمان در آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا بوروسیا دورتموند ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی بین تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در این بازی از ابتدا نمایش هجومی داشت و سعی داشت این گل را جبران کند.

تلاش‌های میزبان در نیمه نخست فرصت چندانی خطرناکی را ایجاد نکرد و آن‌ها در نیمه دوم بیشتر به گلزنی نزدیک شدند ولی خوش شانس نبودند.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت هم دو بار به تیرک دروازه دورتموند ضربه زده بود، در این بازی هم این بدشانسی را تکرار کرد. اولین ضربه در دقیقه 47 و پیش از اولین گل دورتموند در این بازی رقم خورد.

بعد از ارسال به محوطه جریمه که با واکنش مدافع تیم آلمانی مواجه شد، وارن زئیر امری در یک‌قدمی دروازه به توپ رسید و می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازی با گل متس هوملس با نتیجه 1-0 به سود دورتموند دنبال می‌شد که تیم فرانسوی به یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی رسید، اما باز هم تیرک دروازه مانع آن‌ها شد. در دقیقه 61 نونو مندس با فاصله از محوطه جریمه شانس خود را با شوتزنی از راه دور امتحان کرد و که ضربه‌اش به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن رکورددار به لرزه درآوردن تیرک دروازه در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • انریکه: 6 بار به تیرک زدیم، XG ما بالای 3 بود و دورتموند 0.7، اما آنها صعود کردند
  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ