Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: پیگیری مطالبات کارگران باید از راه‌های قانونی انجام شود تا بهانه‌ای به دشمنان و معاندان نظام برای هجمه علیه کشور ندهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بهروز اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی روز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با خبر ساعت ۲۳ شبکه آفتاب، با اشاره به مشکلاتی که کارگران شرکت هپکو با آن دست و پنج نرم می‌کنند گفت: همه مسئولان استانی و ملی برای تحقق مطالبات کارگران هپکو تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی با بیان اینکه کارگران هپکو دو ماه حقوق معوقه دارند  و برخی از کارگران هم مطالباتی هم از قبل دارند گفت: اعتبار پرداخت حقوق کارگران شرکت به‌زودی تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه سال جدید تحصیلی بن کارت ۵۰۰هزارتومانی از امروز به همه کارگران پرداخت می‌شود تا در تأمین لوازم مدرسه فرزندان خود مشکلی نداشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به درگیری که روز دوشنبه بین برخی از کارگران و پلیس رخ داد اشاره کرد و گفت: پیگیری مطالبات کارگران باید از راه‌های قانونی انجام شود تا بهانه‌ای به دشمنان و معاندان نظام برای هجمه علیه کشور ندهد.

اکرمی خاطرنشان کرد: افرادی که در حوادث مسدود کردن راه‌آهن بازداشت شدند اگر جرائمی مرتکب نشده باشند با هماهنگی دستگاه قضایی و رافت اسلامی از امروز آزاد می شوند.

شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) با موقعیتی منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه به منظور ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و ذینفعان، ساخت تولید – توزیع و پشتیبانی ماشین آلات راه‌سازی، معدنی، کشاورزی را با بهره گیری از منابع مدیریتی و انسانی کار آمد و متبحر ، ماشین آلات و تجهیزات مدرن و تکنولوژی بر عهده دارد و از این طریق نقش مهمی را در اجرای پروژه های زیر بنایی ایفاء می کند.

شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار در شهر اراک با هدف مونتاژ ماشین آلات راه‌سازی تاسیس و از سال ۱۳۵۴ با همکاری شرکت های اینترناش، پوکلین، ساکائی، دایناپاک، و لوکومو از کشورهای آمریکا، فرانسه، ژاپن، سوئد و فنلاند رسماً شروع به فعالیت نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به ساخت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی در دستور کار قرار گرفت و با همکاری شرکت لیبهر آلمان طرح توسعه هپکو با مجموعه‌ای از مدرن ترین ماشین آلات، با ظرفیت تقریبی۳۰۰۰ دستگاه در سال ۱۳۶۳ آغاز گردید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن اضافه کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارنداما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می بینند، گفت: در نگاه اسلام به ارزش ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند، ادامه داد: نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی، بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح کرد: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

کد خبر 6093667

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است