Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال ایران گفت: با نام نویسی داورزنی در انتخابات والیبال، این سوال مطرح می‌شود که چه اتفاقی افتاده که داورزنی معاونت وزارت ورزش را فدای ریاست در یک فدراسیون می‌کند؟ ضمنا باید بدانیم که ورزش بازیچه نیست.

داریوش جمالی در گفت وگو با ایسنا، درباره نفرات ثبت نام کرده برای انتخابات فدراسیون والیبال توضیح داد: چند نکته و بحث در مورد نفرات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته آقای داورزنی بارها برای پست های بالاتر نظیر ریاست کمیته ملی المپیک و حتی وزارت ورزش تلاش کرده بود و حالا چه اتفاقی رخ داده است که او تصمیم دارد نظارت بر 25 فدراسیون را رها کرده و تنها به والیبال بسنده کند؟ چه اتفاقی رخ داده است که آقای داورزنی معاونت وزارت ورزش به عنوان یک مقام دولتی را رها کرده و تصمیم دارد در والیبال باشد؟

او افزود: مردم ما باهوش هستند و این سوال الآن برای همه افراد طرح شده است. سوال بعد نیز این است که اگر  داورزنی قصد ادامه ریاست در فدراسیون‌های ورزشی را دارد، چرا بار دیگر والیبال؟ چرا رشته‌ بزرگ دیگری را برای بازگشت انتخاب نکرد؟ با این اوصاف احتمالا مسائلی در والیبال وجود دارد که موجب می‌شود داورزنی معاونت را فدای فدراسیون والیبال کند. با این حال باید اعلام کنم که تنها پول ملاک نیست و برای پیشرفت یک رشته رئیس آن باید کاربلد باشد.

کارشناس باسابقه ایران در پاسخ به این سوال که آیا حضور همزمان داورزنی در فدراسیون والیبال و وزارت ورزش تصمیم درستی است؟ اظهار کرد: سوال هچنان این است که چه اتفاقی رخ داد که داورزنی تصمیم دارد مقام خود در وزارت ورزش را فدای ریاست در والیبال کند؟ ورزش و خصوصا والیبال بازیچه نیست و بهتر است تصمیمات درستی در این مورد گرفته شود. ضمن اینکه به هیچ عنوان حضور در دو سمت مختلف اجازه فعالیت مناسب را به یک فرد نمی‌دهد، آن هم حوزه‌های بزرگی چون معاونت وزارت و ریاست در فدراسیون والیبال!

او ادامه داد: هرجا که مسابقه و سمینار باشد آقای داورزنی زودتر از همه در آن‌جا حاضر است. تعداد سفرهای خارج از کشور او را با تعداد سفرهای خارج از کشور روسای فدراسیون‌ها مقایسه کنید تا نتیجه قابل توجهی کسب شود. الان چه شده است که او معاونت را کنار می‌گذارد؟ کاری به تعداد سفرهای او نداریم، اما چه مصوبه‌ای به سود ورزش ایران از این سفرها کسب شده است؟

جمالی با بیان اینکه والیبال ایران نوسانات زیای دارد، توضیح داد: والیبال ایران خود را در جهان مطرح کرده است اما حالا در تهران نتیجه را به تیم ملی استرالیا واگذار می‌کند! این نوسانات برای چیست؟ این اتفاق تنها دو دلیل دارد، یا استرالیا پیشرفت خوبی داشته و یا ایران خیلی ضعیف شده است. والیبال نوجوانان و جوانان ما در جهان اول هستند اما همچنان شاهد نوسانات هستیم.

او با تاکید بر اینکه حضور همزمان داورزنی در انتخابات والیبال و معاونت وزارت ورزش درست نیست، اظهار کرد: از نظر من مقام نظارتی با اجرایی متفاوت است و اگر چنین اتفاقی برای داورزنی بیافتد یک نوع دست درازی به شمار می‌رود. این مخالفت با دو شغل متفاوت داورزنی کاملا صحیح است چون در دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

کارشناس والیبال ایران افزود: هر کسی می‌تواند برای شرکت در انتخابات والیبال اسم بنویسد اما نهایتا کسی باید روی کار بیاید که توانایی بالا داشته و شناخته شده باشد. من همه پست‌های فدراسیون والیبال به جز ریاست را در اختیار داشته‌ام اما الان تنها افشاردوست را می‌شناسم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی انتخابات فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی