Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه امروز(چهارشنبه) هیئت دولت با بیان اینکه ملت یمن ملت بزرگ، هوشیار و بیداری است، گفت: ما نمی‌خواهیم در این منطقه درگیری باشد اما آغازگر این درگیری چه کسانی بودند؟ یمنی‌ها که آغازگر نیستند، عربستان سعودی، امارات، آمریکا، برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی بودند که جنگ را به راه انداختند و یمن را ویران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی آنها مردم را می‌کشند هیچکس نباید حرف بزند و وقتی سیل اسلحه و مهمات را به منطقه سرازیر می‌کنند هیچ نباید چیزی بگوید، وقتی آن فرد اعتراف می‌کند که در چند سال گذشته عربستان 400 میلیارد دلار در آمریکا پول خرج کرده است هیچکس نباید حرف بزند اما اگر مردم یمن یک عکس العملی نشان دادند و یک نقطه ای را زدند، این‌ها محکوم می‌کنند. مردم یمن بیمارستان و مدرسه و بازار صنعا را نزدند که شما ناراحتید بلکه به یک مرکز صنعتی حمله کردند که به شما هشدار دهند.

رئیس‌جمهور خطاب به متجاوزین به یمن گفت: از این هشدار درس بگیرید.

ادامه داد ...

کد خبر 4721858

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی جلسه هیئت دولت یمن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا ایران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت دولت دوازدهم حجت الاسلام حسن روحانی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی