Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:05:02 GMT

سندبومی آسیب‌های اجتماعی خداآفرین رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۴۶۳

سندبومی آسیب‌های اجتماعی خداآفرین رونمایی شد

علی امیری راد در جلسه شورای هماهنگی پیشگیری از موادمخدر شهرستان افزود: سندبومی آسیب های اجتماعی خداآفرین با یک نگاه کلان و با  پنج رویکرد ساختاری، آگاهی بخشی، نظارتی، حمایتی و تحقیقاتی تدوین شده است که بر این اساس آسیب های اختلافات ملکی، دعاوی خانوادگی، نزاع و درگیری به ترتیب آسیب های اولویت دار خداآفرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود اینکه موادمخدر در اولویت پنجم آسیب های اجتماعی خداآفرین قراردارد اما باتوجه به اثرات مخرب و گسترده این مواد افیونی و همچنین ضرورت و اهمیت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در جهت کاهش آمارها در این حوزه تلاش شود.

فرماندار خداآفرین با تاکید بر ضرورت تسریع در تهیه و ارایه برنامه شش ماهه دوم این شورا و برنامه ریزی براساس سند بومی آسیبهای اجتماعی گفت: آسیبهای اجتماعی با مواد مخدر ارتباط مستقیم دارد و خروجی سندبومی نیز نیز نشانگر این موضوع است و بنابراین باید درجهت پیشگیری و مبارزه با موادمخدر بویژه در مناطق آلوده برنامه ریزی شود.

در پایان این جلسه فرماندار خداآفرین با اهدای لوح سپاس  از دکتر ستاری مسئول آموزش آموزش و پرورش خداآفرین  و رییس اداره بهزیستی به جهت تلاش در تدوین سندبومی آسیبهای اجتماعی و همچنین از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به جهت اجرای برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر تجلیل کرد.

٧۴۶٨/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اجتماعی آذربایجان شرقی خداآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ششتمد حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن به سبزوار به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد تقی قربانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با بررسی‌های دقیق و در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند ۲ متهم موردنظر اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی