Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند بازیکن ما از سال قبل محروم اعلام شده‌اند ضمن اینکه با چند مصدوم ناخواسته مواجه شدیم که کار را سخت کرده است.

وی بازی مقابل شهرداری بندرعباس را دشوار دانست و گفت: شناختی از تیم شهرداری بندرعباس به لحاظ سبک بازی و نقاط ضعف و قوت این تیم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدیان بیان کرد: شهرداری بندرعباس همیشه مدعی بوده و از کادر فنی خوب و قابل احترام برخوردار است.

سرمربی تیم پاس همدان یادآور شد: همچنین با دلیل اتفاق‌هایی که برای تیم پاس افتاد، آنطور که انتظار بود نتوانستیم آماده بازی شویم.

وی افزود: همچنین به دلیل فشردگی مسابقات هیات فوتبال همدان در برگزاری مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، نمی‌توانیم در زمین همیشگی مسابقات تیم خود بازی کنیم و باید در ورزشگاه شهید مفتح مقابل شهرداری بندرعباس به میدان برویم.

جمشیدیان پیرامون شرایط تیم پاس اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد ترکیب سال قبل تیم را حفظ کردیم و بازیکنان جوان و مستعد را در کنار چند مهره باتجربه جدید در اختیار گرفتیم.

وی افزود: جوانان جذب شده در تیم از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اطمینان می‌دهم از پاس می‌توانند به سطح بالای فوتبال کشور برسند البته اگر تلاش و همت لازم را داشته باشند.

سرمربی پاس یادآور شد: مهره‌های باتجربه جذب شده نیز جزو بهترین ها هستند که قطع به یقین می‌توانند کمک شایانی به موفقیت تیم در فصل جاری داشته باشند.

وی از هواداران خواست تا در بازی فردا ضمن حضور پرشور در ورزشگاه از تیم پاس حمایت لازم را داشته باشند.

دیدار تیم‌های پاس همدان و شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه و با قضاوت فرزاد منصوری در ورزشگاه شهید مفتح برگزار می‌شود.

هیمن نوربخش و ساسان مصری کمک های منصوری در بازی فردا هستند.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان شهرداری بندرعباس ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در همدان
  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان