Web Analytics Made Easy - Statcounter

توسل از برگزاری دومین سوگواره موسیقایی عاشورا در این مجموعه خبر داد و گفت: در ادامه اجرای کنسرت های فاخر برج میلاد و بعد از اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک شهر تهران، این بار برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای “حسام الدین سراج” است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی برج میلاد، «مجتبی توسل» با اعلام این خبر گفت: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر عامل برج میلاد با اشاره به اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک شهر تهران توسط برج میلاد، افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام الدین سراج و رهبری ارکستر توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهرماه و بصورت رایگان برای علاقه مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

 

وی  تصریح‌کرد: در این سوگواره موسیقایی ۸ ترک با همراهی “حسام الدین سراج” خواننده مطرح کشورمان اجرا می شود و قطعاتی نیز بصورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط هنرمند مطرح کشورمان “وحید جلیلوند” اجرا خواهد شد.

 

توسل ادامه داد: این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می شود؛ چرا که قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو،  در قالب دی وی دی هایی به زبان های اردو، روسی و ترکی صادر شود.  

 

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، این سوگواره شامل اجرای ۸ قطعه در قالب روایتی داستانی از حماسه عاشورا و رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با اشعاری از عمان سامانی است. 
علاقه مندان به حضور در برنامه می توانند پس از بازگشایی سامانه از طریق سایت تیوال بدون پرداخت هزینه جای خود را رزرو کنند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد محرم فعالیت های مسجدی کانون های مساجد سراج توسل برج میلاد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود