Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@23:19:43 GMT

سفر روحانی به آمریکا لغو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۲۹۳۱

سفر روحانی به آمریکا لغو می‌شود؟

خبرگزاری میزان- ویزای هیئت مقدماتی که بایستی چند روز قبل در نیوریورک حضور پیدا می‌کردند تا ظهر امروز (چهارشنبه) هنوز صادر نشده است و مشخص نیست ویزای وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کشورمان هم در موعد مقرر صادر شود. تاریخ انتشار: 12:41 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۱۷

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، طبق زمان بندی مشخص شده، مقرر بود محمد جواد ظریف صبح روز جمعه برای حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کند و عصر روز دوشنبه هفته آینده نیز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی عازم آمریکا شود، اما تا امروز ظهر (چهارشنبه) هنوز ویزای هیئت مقدماتی که بایستی چند روز قبل در نیوریورک حضور پیدا می‌کردند صادر نشده است و مشخص نیست ویزای وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کشورمان هم در موعد مقرر صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویزای هیئت مقدماتی که بایستی چند روز قبل در نیوریورک حضور پیدا می‌کردند تا ظهر امروز (چهارشنبه) هنوز صادر نشده است و مشخص نیست ویزای وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کشورمان هم در موعد مقرر صادر شود

موعد مقرر مذکور تا بعد از ظهر چهارشنبه خواهد بود و لذا مشخص نیست هیئت ایرانی تصمیم داشته باشد در نشست امسال مجمع عمومی شرکت کند.

عدم صدور ویزا در زمان مشخص اقدام خلاف قانون دولت آمریکا محسوب می‌شود طبق توافق نامه امضا شده میان آمریکا و سازمان ملل دولت این کشور باید شرایط را برای حضور تمام هیئت‌های سیاسی کشور‌های عضو سازمان ملل فراهم کند  اما رویکرد آمریکا نشان دهنده اقدامات فراقانونی و مخالف اصول بین المللی است.

به گزارش میزان، علی ربیعی سخنگوی دولت روز دوشنبه ۲۵ شهریور در یک نشست خبری هفتگی به سفر آتی روحانی به نیویورک اشاره کرد و گفت: این سفر به زودی انجام خواهد شد و فرصتی برای رایزنی‌های دو یا چندجانبه است. امیدواریم در این سفر مواضع ایران و صبر استراتژیک را بیان کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه رئیس ستاد اجرای برجام سفر روحانی به نیویورک سفر وزیر امور خارجه به نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • سرپرست جدید استقلال مشخص شد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!