Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون بهداشت وزارت بهداشت از آمادگی 9 بیمارستان وزارت بهداشت در استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در نشست مشترک با مهندس بازوند - استاندار کرمانشاه، افزود: 7 بیمارستان استان به صورت معین و 7 بیمارستان غیر دانشگاهی نیز در زمینه درمان خدمت رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به نیاز منطقه و حضور گسترده زائرین، 2 بیمارستان صحرایی نیز برپا خواهد شد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: 43 پایگاه شهری و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی، 82 نقطه ارایه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 3 فروند بالگرد آماده خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی در این منطقه خواهند بود.
رئیسی با اشاره به حضور گسترده حوزه بهداشت در این مراسم گفت: 14 مرکز جامع سلامت شبانه روزی در طول مسیرهای تردد زائرین، 6 مرکز شبانه روزی در قصرشیرین و پایانه خسروی، 3 پست قرنطینه مرزی و همچنین 5 دستگاه موبایل کلینیک دندانپزشکی به زائرین خدمت بهداشتی ارائه خواهند کرد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت در این نشست بر توجه جدی به تامین آب بهداشتی، توجه به مخاطرات زیست محیطی ناشی از دفع فاضلاب و آموزش و آگاهی بخشی عمومی خادمین موکب‌ها درخصوص توزیع مواد غذایی، هماهنگی سازمان‌ها با خادمین سلامت و تدوین برنامه ترافیکی امداد به بیماران و مصدومان احتمالی تاکید کرد.
بنابر اعلام وبدا، سپس مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از فعالیت‌های وزارت بهداشت برای برگزاری با شکوه راهپیمائی اربعین حسینی اظهار داشت: فواصل کوتاه میان شهرهای مسیر تردد زائران اربعین از مرز خسروی و زیرساخت‌های پایانه بین المللی خسروی باعث شده که تردد زائران از این مسیر راحت‌تر باشد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: رصد و رسیدگی وضعیت سلامت و بهداشت زائران اربعین از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های ما در ایام تردد زائران است که مسوولیت این موضوع از نظر سازمانی با وزارت بهداشت خواهد بود که با توجه به تجربه زلزله سال 96، به خوبی از عهده آن برخواهند آمد.
در این نشست دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جمعی از مدیران ارشد معاونت بهداشت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳