Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@06:14:34 GMT

تمرکز اپل بر دوربین گوشی‌های هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۲۸۰

تمرکز اپل بر دوربین گوشی‌های هوشمند

ایتنا - در واقع سومین لنز دوربینی که به آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومکس اضافه شده است موجب اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همچنین آنتن دهی فوق العاده‌ای نیز دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب می‌کند.
کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و با طول عمر بالای باتری بدون شک از خریداری و استفاده از آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که اپل در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی از جدیدترین محصولاتش اعم از سه مدل جدید و متفاوت از گوشی‌های هوشمند خود، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی و پرده‌برداری کرد و بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جذب کرد.

آیفون ۱۱ در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایکس آر در سال گذشته است و نسخه‌های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومکس نیز جانشین گوشی آیفون ایکس‌اس و ایکس اس مکس به شمار می‌روند.

در واقع سومین لنز دوربینی که به این دو مدل گوشی اضافه شده است موجب اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همچنین آنتن دهی فوق العاده‌ای نیز دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب می‌کند.

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، با توجه به قابلیت‌های مذکور، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و همچنین باتری‌های قدرتمند با توان شارژدهی بالا بهتر است به خریداری و استفاده از مدل‌های آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس فکر کنند چراکه به عقیده آنها احتمالا از تصمیم خود رضایت کامل خواهند داشت.   

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو مدل از گوشی‌های جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. نمایشگر آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچ و آیفون ۱۱ پرومکس ۶.۵ اینچ است. با وجود اینکه در اندازه نمایشگر گوشی‌ها تفاوتی ایجاد نشده، ولی این مدل‌ها نسبت به گوشی‌های سابق سبک تر هستند.
۲. هر دو این گوشی‌های هوشمند از جنس استیل ضد زنگ بوده و پوشش نوری "PVD" در آنها به کار گرفته شده است.
۳. می‌توان گفت تمرکز اصلی آیفون‌های پرو جدید روی دوربین‌های آنها بوده است و هر دوی آنها سه دوربین با ویژگی‌های جدید دارند.
۴. دوربین‌های این دو گوشی حالت پشتیبانی از عکاسی در شب و نور کم را نیز دارند که باعث می‌شود در نور کم شب، کیفیت عکس‌ها بهبود یابد.
۵. در این دو مدل گوشی هم تراشه A13 بیونیک استفاده شده است. عمر باتری آیفون پرو ۴ ساعت بیشتر از آیفون  XS است و آیفون پرو مکس هم ۵ ساعت بیشتر از آیفون XS Max توان شارژدهی دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع نیز به گوشی‌های مذکور افزوده شده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون 11 پرو اپل دوربین گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایمزگاید، یک سازنده فرانسوی قاب‌های محافظ آیفون به‌نام ShopSystem تصاویر ماکت این گوشی را فاش کرد. این ماکت‌ها تغییر چیدمان احتمالی دوربین آیفون۱۶ و حلقه شارژ مگاسیف که کمی نازک‌تر شده است را تأیید می‌کنند.

اپل حلقه شارژ مگاسیف را در آیفون۱۲ معرفی کرد که نحوه استفاده کاربران از آیفون را تغییر داد. به همین دلیل نیاز است که این حلقه شارژ به آی‌پدها هم اضافه شود. با این حال، به‌نظر می‌رسد این نشت قاب محافظ نشان می‌دهد که حلقه مگاسیف از آهنرباها و سیم پیچ‌ها در آیفون۱۶ در حال نازک‌تر شدن به نسبت آیفون۱۵ است.

طبق برآورد شاپ سیستم، حلقه نازک‌تر می‌تواند حجم را کاهش دهد و شارژ بی‌سیم را بهبود بخشد. البته این شرکت تأکید کرد که با این تغییر، سازندگان باید محصولات را برای این حلقه‌های مگاسیف جدید تطبیق دهند. هرچند بعید به‌نظر می‌رسد این اتفاق از سوی اپل بیفتد.

اما در کل سازندگان احتمالاً باید تغییراتی را برای سازگاری با اندازه‌های جدیدی که اپل قرار است با آیفون۱۶، آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس معرفی کند، انجام دهند. همچنین شکل این ماکت‌ها که به‌طور غیررسمی به بیرون درز کرده است، تغییرات چینش دوربین آیفون۱۶ و آیفون۱۶ پلاس را تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

در حال حاضر، آیفون۱۵ دارای فرم مربع با دوربین‌های مورب است. اما احتمال دارد که ارائه لنزها در دوربین آیفون۱۶ معمولی و پلاس نسبت به نسل قبلی دچار تغییر شوند و لنزها به‌صورت عمودی در یک راستا قرار داشته‌باشند. به این ترتیب ماژول دوربین نسل جدید شاید فضای کمتری را نسبت به گذشته اشغال می‌کند و فلش دستگاه نیز به‌سمت راست آن منتقل می‌شود.

ظاهرا ارائه لنزهای آیفون۱۶ پرو و پرومکس نسبت به قبل تغییری نخواهد داشت و در عوض، رزولوشن سنسور آنها در مقایسه با قبل، بهبود می‌یابد.

کد خبر 849179 برچسب‌ها شرکت اپل لنز مجله دوربین عکاسی‌ آیفون

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۶ و تغییراتی که راحت لو رفت!
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود