Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران حسن منتظرتربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره تامین خوراک بیشتر برای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) اظهارکرد: در منطقه ماهشهر امکان افزایش تامین گاز وجود دارد چون ما محدودیتی از بابت تامین گاز برای پتروشیمی ها نداریم . چنانچه مطابق با طرح آمایش سرزمین پتروشیمی ها مجوز ساخت و تولیددریافت کردند شبکه تامین خوراک را فراهم خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوراک گازی پتروشیمی ها در کشور بطور کامل درحال تامین است و هیچ مشکلی وجود ندارد و باید به این نکته نیز اشاره کرد که تامین خوراک منطقه مکران نیز برای شرکت ملی گاز بسیار حائز اهمیت است .

مدیرعامل شرکت ملی گاز در مورد تامین خوراک منطقه چابهار و مکران گفت: منطقه مکران بسیار حائز اهمیت است و برای کمک بیشتر به توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی منطقه ، پروژه تامین خوراک و گاز رسانی را به ۴ قسمت تقسیم کردیم به این شکل که با ۴ پیمان همزمان برای مناطق مختلف پروژه احداث خط لوله با سرعت بیشتری انجام خواهد شد .

وی افزود: این پروژه نیازمند حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای ایجاد خط لوله گاز رسانی ایرانشهر تا چابهار است و خوشبختانه مراحل پیمان سپاری این پروژه نیز درحال انجام است.

تربتی با بیان ابن که گاز اولیه مورد نیاز منطقه ۲۰ تا ۳۰ میلیون متر مکعب در روز پیش بینی شده است این در حالی است که این میزان برای پتروشیمی ها و صنایع وابسته آن در منطقه مکران است. اما خوراک نیروگاه چابهار و نیروگاه مکران جداگانه تامین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢