Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان ضمن دیدار از نمایشگاه پاییزه، گفت: پیش از حضور در در نمایشگاه از چند فروشگاه لوازم‌التحریر بازدید به عمل آمد که می‌توان گفت قیمت این کالاها که مایحتاج دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه محسوب می‌شود، مناسب است.  

حقیقی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه، سرشکن کردن قیمت این کالاها است و در نمایشگاه قیمت برخی کالاها تقریبا 20 درصد کمتر از بازار و در برخی موارد که توزیع‌کننده هستند، قیمت کالاها تا 40 درصد کمتر از قیمت بازار دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان افزود: غرفه‌داران نمایشگاه پاییزه از دو قسمت بخش خصوصی و بخش تعاونی تشکیل شده است که بخش تعاونی، کالاها را با قیمتی کمتر از قیمت بازار ارائه می‌کند و بخش خصوصی نیز بر اساس ساز و کار تعریف شده و بر اساس قانون نمایشگاه 15 درصد زیر قیمت بازار، کالاها را عرضه می‌کند.  

استاندار زنجان با بیان اینکه قیمت لوازم‌التحریر بالا است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی برای مردم آن‌گونه که باید اتفاق نیفتاده و مردم نسبت به حضور بخش‌های تعاونی در این نمایشگاه ناآگاه هستند و انتظار می‌رود که نسبت به اطلاع‌رسانی در این رابطه، اقدام جدی انجام شود تا سبب نارضایتی مردم و بازدیدکنندگان نشود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لوازم التحریر استاندار زنجان نمایشگاه پاییزه قیمت کالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ در حوزه انتخابیه زنجان-طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار أخذ رأی پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد