Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:19:21 GMT

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۵۶۳

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی

محمد عجم، رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت آلپاین در خراسان رضوی، اظهار کرد: این مسابقه در ۱۲ رده سنی، روز جمعه ۲۹ شهریور ماه، در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مرحله نهایی تیم رول‌بال کشور در هفته اول مهرماه افزود: به‌احتمال‌قوی خراسان رضوی جزو چهار تیم اصلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجم تصریح کرد: رول‌بال ترکیبی از رشته‌های هندبال، بسکتبال و اسکیت است که قوانینی شبیه به ورزش هندبال دارد. تقریباً یک سال از شروع این رشته در خراسان می‌گذرد و امیدواریم بتوانیم رشد خوبی در این زمینه داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی اظهار کرد: در گذشته خراسان در اسکیت تک‌رشته‌ای بود و تنها در رشته سرعت فعالیت داشت؛ اما در حال حاضر رشته‌های مختلف اسکیت از جمله فری استایل، آلپاین و هاکی در استان کار می‌شوند و امسال علاوه بر اینکه در رشته اسکیت سرعت دختران توانستند با کسب سه طلا و یک نقره قهرمان استعدادهای برتر کشور شوند، در شاخه فری استایل دختران توانستند چهار مدال نقره و پسران یک مدال نقره در رشته‌ای که تنها یک سال و نیم از شروع آن می‌گذرد کسب کنند. در مجموع تیمی، دختران رشته سرعت قهرمان کشور شدند و پسران فری استایل مقام سوم ایران را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در رشته اسکوتر شروع به فعالیت کرده‌ایم، ادامه داد: سال گذشته کلاس داوری اسکیت روی یخ برگزار شد و امسال نیز در تاریخ ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه کلاس داوری اسکیت هنری برگزار شد تا مشکلی در زمینه داور نداشته باشیم.

عجم در خصوص رشته اسکیت هنری گفت: بانوان ما به‌خوبی در این زمینه فعالیت دارند و امیدواریم در سطح کشور در رشته‌های متنوع حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در حال حاضر هیئت اسکیت چه برنامه‌هایی برای ارتقای سطوح در شهرستان‌ها داشته است، گفت: ما رشته فری استایل و سرعت را برای دیگر شهرستان‌ها فعال کرده‌ایم، به‌این‌ترتیب که مربی‌های خود را به شهرستان‌ها اعزام و کارگاه آموزشی رایگان و اردوهای مشترک برای آن‌ها برگزار کرده‌ایم. مانند کارگاه شاخه فری استایل که در شهرستان‌های درگز، سبزوار، بردسکن، کاشمر و تربت‌حیدریه برگزار شد

وی ابراز کرد: اگر شهرستان را فعال کنیم رقابت‌های بهتری بین مشهد و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

عجم در انتها عنوان کرد: ما در مسابقات المپیاد سال گذشته یک مدال برنز کسب کرده‌ایم، اما امسال ۱۰ مدال به دست آورده‌ایم که این موفقیت جز با تلاش و پشتکار مربیان، هیئت اسکیت خراسان رضوی و خانواده‌ها به دست نمی‌آمد.

کد خبر 4722060

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکیت آلپاین هیئت اسکیت خراسان رضوی ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳

شکیبا مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری همکاری لازم را داشته باشند.

شکیبا بیان کرد: آزمون کنکور در دو مرحله اردیبهشت ماه و تیرماه برگزار می‌شود که در مرحله اول ۶ و ۷ اردیبهشت ماه دو حوزه دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی و دبیرستان پسرانه نمونه امام حسین آزمون برگزار می‌شود.

شکیبا گفت: امسال ۴۵۲ دانش آموز در کنکور سراسری با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۰۰نفر در رشته علوم تجربی،۲۰۴ نفر در رشته علوم انسانی، ۳۳ نفر در رشته هنر و ۱۵ نفر در رشته زبان انگلیسی شرکت کردند.

در ادامه اکبریان فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه بر آمادگی ادارات آب و برق جهت جلوگیری از قطع آب و برق حوزه‌های برگزاری آزمون، حضور نیرو‌های انتظامی در حوزه‌های برگزاری آزمون جهت تأمین امنیت، استقرار آمبولانس ۱۱۵ در محل حوزه‌های برگزاری آزمون و فراهم کردن محیطی مناسب جهت هر چه بهتر برگزاری شدن کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود