Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: زائران گلستانی امسال با ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می‌شوند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی این اداره کل برای جابه‌جایی و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) در سال 98 خبر داد و اظهارداشت: همه اقدامات و تدابیر برای خدمات‌رسانی مناسب در جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) گلستانی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) امسال از 17 مهرماه آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت 17 روز و با 230 دستگاه اتوبوس ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهارکرد: زائران گلستانی امسال از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می شوند و برای برگشت زائران نیز، شهر همدان به عنوان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی (مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) یا همان پس کرانه در نظر گرفته شده است.

کرمانشاه| 1000 نفر درحوزه سلامت به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنندفعالیت 1500 موکب از خوزستان در اربعین حسینی؛ نیاز اساسی به آب معدنی وجود دارد86 موکب اهواز برای اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه سرویس‌های خطی یا همان شاتل‌ها وظیفه انتقال زائران از مرزها را به پس کرانه‌ها برعهده دارند، گفت: امسال 2 اکیپ نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مقصد مهران و همدان اعزام می‌شوند تا بر جابه‌جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

میقانی تصریح کرد: تعداد ناوگان عملیاتی اعزامی به مرز مهران و همدان به عنوان سرویس خطی و پس کرانه نیز در روزهای 24 تا 29 مهرماه بعنوان اوج برگشت زائران 135 دستگاه اتوبوس می‌باشد که زائران را از مرز مهران به همدان و از همدان به استان انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت