Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:17:53 GMT

برگزاری ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۱۳۶

برگزاری ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان ، گفت: انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست. امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و امام حسین(ع) نماد کامل حق و یزید نماد کامل باطل است.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: کسانی در کنار امام حسین(ع) ماندند ولایتمدار واقعی بودند و کسانی که در کنار آنحضرت نماندند ولایتمدار نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرمی از برگزاری هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد و گفت:  ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد و همایش زنان ایثارگر برای بانوان برگزار می شود. 

وی از بازنمایی عملیات کربلای ۵ در منطقه گاوازنگ زنجان خبر دادو گفت: عملیات کربلای ۵ سرنوشت جنگ را مشخص کرد و برنامه های متعدد ی در حوزه های مقاومت، کانون ها و پایگاه های بسیج برگزار می‌شود.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشورا ، بعثت و غدیر است،ابراز کرد: وجود مقام معظم رهبری در راس و حضور مردم در دفاع مقدس باعث پیروزی ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی شد. 

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: دفاع مقدس صحنه‌های بسیاری داشت که نظام  جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و امروز به برکت  مقاومت و پایداری، بسیج جهانی شکل گرفته است.

کرمی افزود: امروز به برکت ولایت و خون شهدا و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است.

وی با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود، افزود: فرهنگ و روحیه شهادت باید در جامعه تقویت شود. 

کد خبر 4722078

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار کرمی دفاع مقدس جنگ تحمیلی بسیج ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2