Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@16:52:46 GMT

مینی بوس حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۱۵۷

مینی بوس حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۲۶۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان دلفان خبر داد. تاریخ انتشار: 13:54 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۶۹۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "حاجی محمد مهدیان نسب"از کشف ۲۶۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان دلفان خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی گردنه گشور دلفان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور فرعی سه راهی گاوشاخ به یک خودرو مینی بوس مظنون و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران دربازرسی از خودرو مذکور ۲۶۸ طاقه انواع پارچه خارجی در رنگ‌های مختلف کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی گفت: کارشناسان ارزش پارچه‌های قاچاق را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هادیانفر میزان سردار کرمانشاه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد