Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در پی انتشار اخباری مبنی بر حذف واژه شهید از تابلوهای معابر، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در حکمی علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران را به عنوان رییس  «کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» منصوب کرد و به وی ماموریت داد تا ابعاد مختلف موضوع خبر حذف واژه شهید از تابلوهای معابر را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به سخنگوی شورا آمده است: درج و درخشش نام شهدا بر تارک اماکن و معابر نه فقط معرفی مکان و جغرافیای شهری بلکه بیانگر عمق ارزش ها و اشاره به سوابق درخشان ملت در ایثارگری و نیز ارج نهادن به ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

هاشمی در این حکم تاکید کرده است که متاسفانه مدتی است اخباری مبنی بر حذف واژه مقدس «شهید» از معابر شهر تهران در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است؛  مردم حق دارند اطلاعات دقیقی درباره ابعاد مختلف موضوع و صحت و سقم اخبار منتشر شده دریافت کنند.
در این حکم آمده است؛ ‌ بر این اساس و بنا به پیشنهاد رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به جناب عالی که از خانواده معظم شهدا هستید، ماموریت می‌دهم تا ریاست «کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» با عضویت جمعی از اعضای محترم شورا به انتخاب کمیسیون نظارت و حقوقی را بر عهده گرفته و ظرف مدت حداکثر یک ماه، گزارش آن را ارائه کنید.
همچنین در این حکم تاکید شده است که کمیسیون های تخصصی و دبیرخانه شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ستادی، سازمان های تابعه و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران موظفند با این کمیته نهایت همکاری و همراهی را به عمل آورده و هرگونه اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنند.

تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن هاشمی علي اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟