Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@14:26:11 GMT

نظارت در بازار برای مردم قابل لمس باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۳۸۲

نظارت در بازار برای مردم قابل لمس باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در جلسه تنظیم بازار با اشاره به افزایش تقاضا برخی از محصولات و اقلام در آستانه فصل پاییز اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش عالی لازم است نظارت در بازار بیشتر شود.

وی حفظ امنیت و آرامش اجتماعی را اولویت مهم دولت برشمرد و افزود: هرچقدر نظارت و بازرسی‌ها در بازار بیشتر شود، حس آرامش در بین مردم بیشتر خواهد شد، لذا باید نظارت در بازار برای مردم قابل‌لمس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تاکید بر اطلاع‌رسانی برنظارت صورت گرفته تصریح کرد: باید برخوردهایی که توسط مراجع نظارتی با متخلفین صورت می‌گیرد و همچنین کسانیکه به آرامش بازار کمک می‌کنند به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور لازم است همه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با تشریک ‌مساعی اقلام مصرفی مردم را تأمین کنند، اظهار داشت: گیلان قطب تولید محصولات کشاورزی کشور است به‌گونه‌ای که سالانه سه میلیون تن محصولات کشاورزی را تولید می‌کند اما باید در بعد نظارتی نیز بیشتر تلاش شود.

دکتر زارع با بیان اینکه بالغ‌بر یکصد هزار واحد صنفی در گیلان وجود دارد، افزود: باید ضمن تشویق‌ صنوف قانون‌مند و مردم مدار، تعزیرات حکومتی و سازمان‌های نظارتی با صنوف متخلف قاطعانه برخورد شود.

وی با اشاره به نوسانات تولیدی و قیمتی در بازار کاغذ خاطر نشان کرد: باید پیگیری‌های لازم در خصوص بازار کاغذ هم‌اکنون از سوی دستگاه‌های متولی با توجه به افزایش نیاز بازار در آینده دنبال شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت و آرامش تعزیرات تنظیم بازار قانون محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان