Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: گفت: ما هیچ‌وقت نمی‌گوییم تحریم خوب است بلکه تحریم را بلا می‌دانیم ولی نباید آن را بهانه بکنیم و کاری برای رفع مشکلات مردم انجام ندهیم. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: خدمت به طلاب و روحانیون و رفع مشکلات آنان توفیقی است که خداوند به شما داده و باید قدردان آن باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خدمات شما در رفع مشکلات طلاب بسیار تأثیرگذار است و شکی در ارزش خدمات شما نیست و بیان ما آن‌قدر قدرت ندارد که اهمیت و ارزش کار شما را بیان کند.

مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: رسول خدا(ص) فرمودند هر کس خدمت بیشتری به مردم انجام دهد و وجودش برای جامعه نافع باشد مورد محبت پروردگار متعال است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نباید تحریم را بهانه‌ای برای وجود برخی مشکلات در کشور بدانیم، تصریح کرد: خداوند امکانات بسیاری به کشور ما داده و اگر بتوانیم از همه این امکانات به‌خوبی استفاده کنیم مشکلات ما حل می‌شود و تحریم اثری نخواهد داشت.

سندی دیگر برای اثبات شکست تحریم‌های آمریکا/ صعود سه‌پله‌ای پتروشیمی خلیج فارس در رده‌بندی جهانیتحریم‌های آمریکا و فرصتی برای همکاری بیشتر چین با روسیه و ایرانزنگنه: برقراری خط اعتباری 15میلیارددلاری اروپا به‌معنای کاهش تحریم نیست

آیت‌الله نوری همدانی گفت: ما هیچ‌وقت نمی‌گوییم تحریم خوب است بلکه تحریم را بلا می‌دانیم ولی نباید آن را بهانه بکنیم و کاری برای رفع مشکلات مردم انجام ندهیم.

وی بیان کرد: معارف و برنامه‌های اسلام طوری تنظیم‌شده‌اند که اگر در جامعه اجرایی شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز رفع می‌شود و یکی از این برنامه‌ها مسئله انفال است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید تلاش شود مسئله انفال در جامعه زنده شود، تصریح کرد: اگر حقی که برای پیامبر(ص) و بعد برای امام(ع) و بعد ولی‌فقیه است احیا شود هیچ فقیری در کشور باقی نمی‌ماند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: حوزه علمیه باید برای اجرای قوانین اسلام تلاش کند و به مجلس و دیگران بگوید که فقه ما این‌گونه است و آن را تبیین و مطالبه کند.

انتهای پیام/

R7854/P4001/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین زاده ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» که در شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» روایت حماسه مردم مشهد در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حماسه‌های انقلاب در کشور بسیار است که با چند کتاب نمی‌توان بیان کرد، افزود: یک فریم عکس ماجرا و داستانی دارد و در کنار مستندها و کتاب‌ها عکس‌ها نیز روایتگری می‌کنند.

وی به جایگاه عکاسی در ثبت خاطرات اشاره کرد و گفت: عکاسی در بحران سختی‌های کار خود را دارد؛ برخی شغل‌ها با اتفاقات نا به هنگام روبرو نیستند؛ اما عکاسی در جنگ دشوار است.

حسین زاده ابراز کرد: عکس بسیاری از دوران انقلاب نداریم، اما همین تعداد که به یادگار مانده است سندی بر حقانیت ملت ایران است. ثبت واقعه تاریخی مجاهدت عظیم می‌طلبد و بسیاری عکاسان در این مسیر رنج‌های بسیار متحمل و جانباز شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه روایت پیشرفت در امتداد روایت حماسه در جریان است، افزود: بعد انقلاب، شاهد موفقیت‌هایی ایران در رشته‌های علمی، پزشکی و نظامی هستیم که در دوره سخت‌ترین تحریم‌ها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کشور در دل تحریم نیاز به روایت دارد، افزود: این نشست در راستای تجلیل از تلاش‌های اوحدی و راویان حماسه کشور برگزار شده است و امثال اوحدی ها با عکس، مستند و تاریخ نگاری پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند. جوانانی که در دوره فرهنگ و هنر تلاش می‌کنند باید از بزرگان این عرصه الگو بگیرند و فرایندهای آنان را تکمیل کنند.

حسین زاده اظهار کرد: اوحدی را نباید منحصر به انقلاب کنیم؛ چرا که برای شهر مشهد بسیار زحمت کشید. او رویداد ورزشی بسیاری را ثبت کرد و در عکاسی جشن و آئین‌های مذهبی شرکت می‌کرد و دلبستگی به اهل بیت (ع) پای او را به مراسم باز می‌کرد.

کد خبر 6099610

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود